אסי בן מוש, הישראלי שנעצר בקולומביה והבעלים של הוסטל פופולארי, גורש בתיאום בין המשטרה לבין רשויות ההגירה בעקבות חשד למעורבותו בשידול קטינות לזנות ועבירות מס. עורך דינו, איתן און, התייחס היום (ראשון) להאשמות כנגד מרשו ב-103FM וטען: "יש איזשהו ניסיון לבצע הליך בזק כנגד מרשי בכדי לגרש אותו מקולומביה בעוד שלא עומד מולו שום תיק פלילי על אדמת קולומביה, הוא מעולם לא נחקר בקולומביה למרות שהוא מתגורר שם למעלה מעשר שנים. זהו תהליך מוזר ומאד תמוה".



לשמו של בן מוש נקשרו בדיווחים חשדות לעבירות של סחר בבני אדם, שידול לזנות וניהול מסיבות סקס וסמים. במדינה הגדירו את החשדות נגדו כ"עבירות ביטחון" חמורות. כך לדוגמא, בסרטון המצורף שפורסם ב'דיילי מייל' לפני כחודש, נראית פרסומת למסיבת סקס ביאכטה שעוררה סערה במדינה ושעל פי הדיווחים קשורה לניהולו של בן מוש.




"שמעתי את הטענות כנגד מרשי", טען עורך הדין. "אם ישנם חשדות כה איומים כנגדו מדוע הוא מעולם לא נחקר? זה נראה לך הגיוני שמתרחשת פעילות כה חמורה כמו זו שמואשם בה מרשי והוא מעולם לא נלקח לחקירה ובירור?".





עוד הוסיף עורך הדין: "אסי כרגע נמצא בקולומביה, הוא מסרב לעלות למטוס שיגרש אותו. יש לו שלושה ילדים שנמצאים במדינה הזו והוא מסרב לעזוב בלעדיהם. ביום שני הקרוב נפנה לבית המשפט בקולומביה ואנחנו מקווים שהוא ישוחרר".



עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן