הישראלי אסי בו מוש, שנעצר בקולומביה בגין חשד לביצוע עבירות סמים ושידול לזנות כחלק מניהול רשת לא חוקית של תיירות, גורש הלילה (שני) מהמדינה, כך לפי הדיווחים בתקשורת המקומית. בסרטון וידאו שמתעד את עזיבתו, ניתן לראות את בן מוש בנמל התעופה הבינלאומי אל דוראדו הסמוך לעיר הבירה בוגוטה, מלווה ע"י שוטרי ההגירה המקומית. בהודעת הרשויות נמסר כי בן מוש עושה דרכו לישראל וכי לא יוכל לשוב לקולומביה בעשר השנים הקרובות. במידה וישוב לקולומביה, הוא יהיה נידון למאסר.



לדברי המשטרה המקומית, בן מוש "פגע בביטחון המדינה" בעת שניהל מספר מלונות בעיר טגנגה, שבה חי בעשור האחרון. הוא מוכר לשוטרים המקומיים בשל המסיבות הפרועות שערך, שמרביתן נסגרות על ידי המשטרה בשל הפרעה לציבור. כבר בשנת 2010, השוטרים מצאו במלונות הללו למעלה מ-300 קילוגרמים של קוקאין, שככל הנראה שייכים לכנופיה של בן מוש. לפי הדיווחים, השווי המלא של הסמים עומד על למעלה משמונה מיליון דולרים. 

 
עוד דווח כי פעולותיו של בן מוש לא היו מוגבלות רק לשטחי קולומביה עצמה: בשנת 2003 הוא נעצר בהולנד בחשד להפעלת רשת בינלאומית לסחר בסמים יחד עם 14 ישראלים נוספים, במספר מדינות ברחבי העולם. 

המעצר בקולומביה. צילום: מתוך אתר "elheraldo"


עורך דינו של בן מוש: "אם יש חשדות מדוע הוא לא נחקר"?
 
עורך דינו, איתן און, התייחס אתמול להאשמות כנגד מרשו ב-103FM וטען: "יש איזשהו ניסיון לבצע הליך בזק כנגד מרשי בכדי לגרש אותו מקולומביה בעוד שלא עומד מולו שום תיק פלילי על אדמת קולומביה, הוא מעולם לא נחקר בקולומביה למרות שהוא מתגורר שם למעלה מעשר שנים. זהו תהליך מוזר ומאוד תמוה".
 
"שמעתי את הטענות כנגד מרשי", אמר עורך הדין לפני גירושו. "אם ישנם חשדות כה איומים כנגדו מדוע הוא מעולם לא נחקר? זה נראה לך הגיוני שמתרחשת פעילות כה חמורה כמו זו שמואשם בה מרשי והוא מעולם לא נלקח לחקירה ובירור? הוא מסרב לעלות למטוס שיגרש אותו. יש לו שלושה ילדים שנמצאים במדינה הזו והוא מסרב לעזוב בלעדיהם".