לאחר שהודיעו על כך שהתארסו, הנסיך הארי ומייגן מרקל, סיפרו הערב (שני) ל-BBC על הדרך להצעת הנישואין, ושיתפו את הצופים הבריטים בחוויותיהם ביממה האחרונה. במסגרת הראיון טען הנסיך הבריטי כי "ידעתי שאני מאוהב בה", והוסיף: "תמיד נהיה ביחד". מייגן, מצדה, סיפרה על הפרסום שהגיע בהפתעה: "בחרתי לא לקרוא כלום". 



"זה היה מרענן להכיר מישהי שהיא לא במעגל, שלא יודעת עליי הרבה. זה היה להתחיל מחדש, להכיר מחדש, ואז לבלות ביחד בברצלונה", סיפר הנסיך הבריטי, שהוסיף: "זה היה פנטסטי להכיר אותה כל כך מהר".



מייגן, תיארה גם היא את תחילתו של הקשר בין השניים. "זו הייתה בחירה. מאוד מוקדם הבנו שאנחנו הולכים להשקיע בזה, כי אנחנו רוצים להתחייב לזה, והיה קשה עם הנסיעות". מלבד זאת, היא ציינה כי "אני חושבת שלא דמיינתי לפני כמה משמעותי זה להיות בקרבת המשפחה המלכותית".



 

היא הסבירה כי "יש איזו הנחה שבגלל שעבדתי בשואו-ביזנס הייתי רגילה לפרסום, אך השינוי היה מאוד מפתיע מבחינתי. בחרתי לא לקרוא כלום, והשקענו את האנרגיה בעצמנו ובמערכת היחסים שלנו. אני מאוד גאה מאיפה שבאתי. בסוף, השקענו את האנרגיה בעצמנו, והרחקנו את הרעש, ורק נהנינו מלהיות ביחד".

הארי, מצדו, הסביר כי "לא יכולתי להכין אותה לפרסום. אני חושב שמייגן תהיה חברה חדשה במשפחה, ואני אמשיך את העבודה שלי. העובדה שהתאהבתי בה מהר, היה סימן בשבילי שכל הכוכבים הסתדרו. היא אשה מאוד יפה, שתהיה מאוד טובה בלעשות את מה שיבוא עם התפקיד". 

טבעת האירוסין. צילום: רויטרס
טבעת האירוסין. צילום: רויטרס


לדברי ארוסתו של הנסיך, "אני חושבת שמה שמרגש במיוחד, זה שאני אוכל להשקיע הרבה אנרגיה נוספת בדברים שחשובים לי, כמו שבעבר הייתי חברת משלחת באו"ם למען נשים. אני שמחה להכיר ארגוני צדקה שעובדים באנגליה. אני לא רואה את זה כוויתור על הקריירה שלי, אלא כשינוי ואתגרים חדשים, ומעכשיו נעבוד כקבוצה ביחד".

תוך כך, בנה של הנסיכה דיאנה ז"ל, סיפר גם כי "תחושת המחויבות הייתה שם. מבחינתי, ידעתי שאני מאוהב בה וקיוויתי שהיא מאוהבת בי, והייתי צריך להגיד לה שהיא מכניסה את עצמה למשהו שהוא גדול, ולא קל לאף אחד. אני שמח שבסוף היום היא בחרה בי ואני בחרתי בה ותמיד נהיה ביחד. היא מסוגלת להכל, וביחד יש לנו מלא אתגרים, וכרגע מה שחשוב לנו זה לשים את היחסים קודם ולפני הכל".