הדוח שעלול להביך את האיש החזק באמריקה: נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ שותה כ-12 פחיות "דיאט קולה" ביממה, ומבלה כשמונה שעות ביום מול הטלוויזיה, כך נחשף היום (ראשון) בתחקיר שפורסם על המנהיג האמריקאי ב"ניו יורק טיימס".



טראמפ ידוע בצריכה המרובה שלו של חדשות, ובנטייתו לצייץ בטוויטר לעתים קרובות, כאשר אינו מרוצה מהאופן שבו הוא מוצג בתקשורת. מתחקיר שערך העיתון האמריקאי עולה כי האנשים היחידים שמורשים לגעת בשלט הטלוויזיה שלו הם חברי צוות התמיכה הטכנית שלו.



מלבד זאת, צוין בדיווח כי מנהיג העולם החופשי אוהב לעתים קרובות לחלוק את מחשבותיו עם מי שנמצא בחדרו ביחס לכותרות העיתונים, כאשר בין היתר הוא משתף בכך את את אנשי משק הבית של הבית הלבן.



מקדונלד'ס. רשת שאהובה במיוחד על הנשיא. צילום: רויטרס
מקדונלד'ס. רשת שאהובה במיוחד על הנשיא. צילום: רויטרס



לפי ספר שנכתב לאחרונה על ידי עוזרי הקמפיין שלו לשעבר, קורי לבנדובסקי ודיוויד בוסי, "התזמון של הארוחות של טראמפ היה חשוב במהלך הקמפיין כמו כל נושא אחר הקשור למירוץ לנשיאות". עוד נכתב בספר כי "הארוחות של טראמפ כללו ארבע קבוצות מזון עיקריות: המבורגרים ממקדונלד'ס, עוף מקנטקי פרייד צ'יקן, פיצה ודיאט קולה".



בחודש יולי אמר טראמפ בנושא כי "אני לא צופה בטלוויזיה הרבה. אני יודע שאנשים שלא מכירים אותי אוהבים להגיד את זה - מדובר במקורות מזויפים ועיתונאים מזויפים. אני לא יכול לצפות בטלוויזיה כי אני קורא המון מסמכים".