פאראמדיק איטלקי הרג לפחות שלושה חולים שהוביל וייתכן שאפילו 50, על מנת למכור למשפחותיהם האבלות שירותי הלוויה. על פי הדיווח ב"פאלרמו ריפבליק", האיש, בן 42, הזריק אוויר לוורידים בזרועות של החולים, וגרם למותם תוך סבל רב. 

עד כה אושרו שלושה מקרים שבהם הרג הפאראמדיק את החולים, שבשניים מהם תוארו החולים בזקנים וחולים, אבל משטרת איטליה חוקרת עוד כ-50 מקרים שאירעו בשנה האחרונה. הפאראמדיק הואשם בהריגה ועל פי החשד עבד הקוזה נוסטרה - המאפיה הסיציליאנית. בתחילה נקבע כי האנשים מתו "מידו של אלוהים". 
על פי ההערכות, המנהג של הפאראמדיק החל ב-2012 והתרחש בנסיעות מהבתים של החולים לבין בית החולים ביאנקווילה בעיר קטאניה. גורם המעורב בפרשה סיפר לתוכנית הטלוויזיה "הצבועים", החולים מתו בדרך חזרה מבית החולים לביתם. לאחר מכן, בני המשפחה האבלים, שהיו בהלם ממות יקירם, היו מקבלים הצעה לשירותי הלווייה והפאראמדיק היו מציעים "מתנה" של כ-400 דולר. 

העיתון האיטלקי מדווח עוד, ש"הבוסים היו שמים אנשים באמבלונסים" וכל הרווחים היו חוזרים ל"ארגון". הרכבים שישמשו למזימה קיבלו את הכינוי "אמבולנסי המוות". התביעה מאמינה כי רבים מהמעורבים כבר היו בכלא ולכן היו פחות מפוחדים.