לאה גולדין, אמו של סגן הדר גולדין דיברה היום (שישי) בדיון מיוחד שנערך במועצת הביטחון באו"ם, בנושא הישראלים הנמצאים בשבי חמאס בעזה. "שכשחמאס חטף את בני והרג את חבריו, לא התנהלה מלחמה", הסבירה, "אנחנו לא ההורים הראשונים לאבד ילד במאמצים להגן על המדינה, ולמרבה הצער לא נהיה האחרונים - אבל בננו לא היה קורבן של מלחמה בעזה, אלא קורבן של הפסקת האש ההומניטרית, אותה השיג האו"ם". היא הוסיפה: "ומה עשה הארגון הזה? כלום".

אמו של הדר אמרה כי "הדרך הטובה ביותר להניע את חמאס להחזיר את בננו היא להתנות את שיקום עזה. אנו מבקשים שתעבירו החלטה המחייבת את חמאס להחזיר את  הדר גולדין ואורון שאול בטרם תמשיכו לספק סיוע הומניטארי לעזה".



מדובר בדיון אותו יזמו המדינות החברות במועצת הביטחון, ארה״ב ואוקראינה. מטעמה של משפחת גולדין דיבר בדיון גם המשפטן, פרופ׳ ארווין קוטלר, אשר כיהן בעבר כשר המשפטים של קנדה. קוטלר הוא מומחה בינלאומי לנושא זכויות אדם.

צור גולדין, אחיו של הדר, אמר מוקדם יותר היום כי "אין גבול לכמה רחוק אמא תגיע למען בנה. אמא שלי תדבר היום במועצת הביטחון באו״ם יחד עם ארווין קוטלר. זה הישג חסר תקדים, אנחנו מחזיקים להם אצבעות". הוא הוסיף: "בכוחה של מועצת הביטחון לקבל החלטות שיכולות להוביל לסנקציות כלכליות ופוליטיות ישירות ועקיפות על ארגון טרור כמו חמאס". לדברי גולדין, עכשיו כשיש פיוס פלסטיני, כל המדינות המערביות שתומכות ברשות הפלסטינית יכולות להפעיל את מלוא כובד משקלן להכריח את חמאס להחזיר את אח שלי, שנמצא מרחק שעה וחצי נסיעה מתל אביב, ואיתו אורון שאול והאזרחים.
 
גולדין הסביר כי "ישראל כל הזמן נאבקת להגן על עצמה בזירה הבינלאומית באופן בלתי נסבל. הגיע הזמן לתקוף ולדרוש: זוהי דרישה הומניטרית וזה מלחמה בטרור". הוא הוסיף ש"חמאס לא יכול לשחק משחק כפול, אין לארגון טרור שמבצע את הפשעים ההומניטריים הברבריים ביותר שיש בדין הבינלאומי ומפר הפסקות אש, לגיטימציה לדרוש בקשות הומניטריות מהעולם".