חוקרים טוענים כי מורמונים ערכו טקס הטבלה על הרבי מליובאוויטש לאחר מותו, כך גם לסבו של הבמאי סטיבן שפילברג ומאות קורבנות שואה יהודים, זאת תוך הפרת הסכם להפסקת המנהג. במסורת המורמונית נהוג לערוך הטבלה סמלית של האדם לאחר המוות ואין בהכרח מדובר באדם עצמו.
הלן רדקי, חוקרת אשר בוחנת את הטבילות שלאחר המוות של המורמונים במשך שני עשורים, אמרה כי יש מאות דוגמאות של קורבנות שואה יהודיים שהוטבלו בכנסיות מורמוניות ברחבי העולם מאז 2012. בדוח שפורסם השבוע, היא חלקה שמות של 20 בני אדם שהוטבלו. "מדובר במאות ואפילו יותר", אמרה רדקי, מורמונית לשעבר אשר הוחרמה על ידי הכנסייה בשנת 1978, לסוכנות JTA. 
השמות שצוינו על ידי רדקי מתייחסים לקורבנות השואה שהוטבלו מאפריל 2012 ואילך. במרץ 2012, הכנסייה המורמונית שלחה מכתב לקהילותיה וחזרה על מדיניות משנת 1995 לפיה יש לבצע טבילות שלאחר המוות על חברי הקהילה בלבד ולאסור על הטבלת קורבנות השואה היהודים וידוענים נוספים.

בנוסף למאות קורבנות השואה, טוענת רדקי כי נמצאו דוגמאות נוספות של יהודים מפורסמים שהוטבלו. למשל, מנהיג בית חב"ד המנוח, הרב מנחם מנדל שניאורסון ואביו, הרב לוי יצחק שניאורסון. כך גם הפילוסוף מרטין בובר ב-2016, והסבים והסבתות של שפילברג והשחקנית קארי פישר ב-2015 ו-2017.