שני שוטרים איראנים נהרגו היום (שני) בתקרית  ירי שבוצעה על ידי מפגין, כך מסרה המשטרה המקומית, ובכך עלה מניין ההרוגים ל-13. ההפגנות נגד המשטר המשיכו ללילה חמישי ברציפות, בגל המחאה החריף ביותר במדינה מאז 2009, כאשר רבבות צעדו ברחובות על מנת לגנות את בחירתו מחדש של נשיא איראן לעבר מחמוד אחמדינג'אד.

הריגת השוטרים ארעה לאחר שמפגין פתח באש עם רובה ציד בעיר נג'ף עבאד, כך דווח בטלוויזיה של המשטר. שלושה שוטרים נוספים נפצעו בתקרית. הטלוויזיה האיראנית דיווחה כי מפגינים חמושים ניסו לפרוץ לתחנות משטרה ולבסיסים צבאיים אך נבלמו על ידי "התנגדות חזקה של כוחות הביטחון". 10 בני אדם נהרגו בהפגנות אתמול ומניין זה עלה היום כאשר סגן המושל של מחוז חמדאן, סעיד סרוקחי, אמר לסוכנות איסנ"א כי שלושה מפגינים נהרגו בעיר טויסרקאן.

איראן: מפגינים מסתערים על בניין משמרות המהפכה
מאות בני אדם נעצרו עד כה, לפי בכירים ודיווחים ברשתות החברתיות. סרטון ב-BBC בפרסית הראה כיצד כוחות המשטר פותחים באש חיה לעבר מפגינים במדינה. כזכור, הפגנות נגד המצב הכלכלי הקשה והשחיתות החלו בעיר משהד ביום חמישי שעבר ומאז התפשטו ברחבי איראן עם הקריאה להפלת משטר האייתוללות. חלק מהכעס מכוון כלפי המנהיג העליון, אייתוללה עלי חמינאי, ששלט במדינה מאז 1989.
 
בסרטונים שהועלו לרשתות החברתיות נראים קהלים גדולים של מפגינים, חלקם קוראים קריאות "מווות לדיקטטור" צועדים ברחובות. "הממשלה תראה אפס סובלנות לאלה שיפגעו ברכוש ציבורי, יפרו את הסדר וייצרו חוסר שקט בחברה", איים נשיא איראן, חסן רוחאני. הצהרות ברשתות החברתיות קראו לאיראנים להמשיך להפגין בכ-50 ערים ברחבי המדינה. המשטר האיראני אמר כי הוא מונע את הגישה לאפליקציית ההודעות "טלגרם" ולאפליקציית התמונות אינסטגרם "באופן זמני". לפי דיווחים, הגישה לאינטרנט מטלפונים ניידים הוגבלה באזורים מסוימים. 

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום להפגנות האלימות באיראן ואמר: "שמעתי היום את טענתו של הנשיא רוחאני שישראל עומדת מאחורי ההפגנות באיראן. לא רק שזה שקר. זה נלעג. שלא כמו רוחאני, אני לא אעליב את העם האיראני. מגיע להם יותר. איראנים אמיצים נוהרים לרחובות. הם חותרים לחופש, לצדק, לחירויות הבסיסיות שנשללו מהם במשך עשרות שנים".