התקוות של המערב לראות שינוי שמתרחש באיראן, כנראה שלא ממש תואם את המציאות במדינה. לאחר שהמהומות בערים החלו לדעוך לאט לאט, ולאחר שבית המשפט במדינה הודיע כי יגזור עונשי מוות על מי שיגיע אליו והיה שותף להפגנות, הגיע גם תורו של מוחמד ג'עפרי, מפקד משמרות המהפכה, להכריז על סיומה של המחאה ו"לסגור חשבון" עם מי, שלטענתו, היה אחראי למהומות הללו.



ג'עפרי, אשר לא מבזבז הזדמנות לתקוף את ישראל, הודיע כי מבחינתו המחאה, בה נהרגו למעלה מ-20 בני אדם, ביניהם גם שוטרים, חתם היום (שלישי) סופית את הגולל מבחינתו והוסיף: "בעזרת אללה, אנחנו יכולים להצהיר שזהו הסוף של המרד. הסוכנים האנטי-מהפכניים הם אלו שניסו לעורר את המחאה, וליצור חוסר ביטחון ופילוג באיראן. ניסו לעשות נגדנו איומים בכל מיני תחומים כגון כלכלה, ביטחון ועוד, אבל זה לא צלח".



"זה לקח לנו שישה ימים, אבל הצלחנו לנצח את המרד", אמר ג'עפרי והוסיף לגבי האויבים כי "הם הבינו שהאיומים הצבאיים לא יצליחו. ארצות הברית, הציונים ומשפחת המלוכה הסעודית גם ניסו להחדיר את דאעש לאיראן, אך כעת הכל נמצא תחת פיקוח. ג'עפרי גם הוסיף כי "ישראל וסעודיה נתנו את ההוראות, ביחד עם ארצות הברית למפגינים, אבל המוכנות שלנו פעם נוספת ניצחה, זוהי הצהרת ניצחון. הם אף ניסו להחדיר למדינה את ארגון דאעש, אבל אנחנו היינו מאורגנים. 



כזכור, כ-450 מפגינים נעצרו מאז פרוץ הפגנות המחאה נגד השלטון בטהרן, כך על פי דיווחים בסוכנויות הידיעות השונות. על פי הדיווח כ-200 מפגינים נעצרו בשבת, 150 ביום ראשון ו-100 נוספים ביום שני. עלי חמינאי, המנהיג העליון של איראן אמר כי "אויבים מבחוץ מעודדים את ההפגנות באמצעות כסף, נשק וסוכני מודיעין".
ראש בית המשפט המהפכני בטהרן, מוסא ג'אזנפראבדי, אמר כי המפגינים שנעצרו יכולים לעמוד בפני עונש מוות אם יגיעו למשפט. "ברור שאחת ההאשמות שיכולה להיות נגדם היא מוהרבה - מלחמה נגד אלוהים", אמר. עוד הוסיף כי מספר מפגינים יגיעו בקרוב למשפטם באשמת פגיעה בביטחון הלאומי ובנכסים ציבוריים. הוא גם הדגיש כי השתתפות בעצרות שלא אושרו על ידי המשטרה אינה חוקית באיראן. על פי דיווחים מאיראן בין ההרוגים עד כה בהפגנות ישנם ילד בן 11 וצעיר כבן 20 שנהרגו בעיר ח'מינישאהר, ואילו חבר משמרות המהפכה נהרג בעיר נג'אפאד, שתיהן נמצאות במחוז האיספהאן, כ -350 ק"מ מדרום לטהרן.