דוגמנית המידות הגדולות המצליחה, אשלי גראהם, שיתפה בתוכנית האירוח The View את מגישות התוכנית ואת הצופים באירוע הטרדה מינית שעברה כאשר הייתה בת 17, בהיותה דוגמנית צעירה בתחילת דרכה, לדבריה, על ידי הצלם המצליח טרי ריצ'רדסון, ששמו עלה לכותרות לאחרונה בהקשרים שליליים, כולל דוגמנית שסיפרה כי הצלם אנס אותה.



אשלי סיפרה שעבדה עם ריצ'רדסון בעבר והיו לה חששות בשל השמועות והסיפורים ששמעה עליו, ובעת שעות העבודה מולו על סט הצילום היא תיארה טענה שחששה מכך שריצ'רדסון יבקש ממנה להוריד חולצה.



השיחה על הצלם הביאה את אשלי לשתף סיפור ספציפי מהעבר, בו חוותה הטרדה מינית על סט הצילום, בעת שהייתה בת 17 בלבד, ובתחילת דרכה כדוגמנית. לדבריה, בעת הצילומים, עוזר צלם ביקש ממנה להתלוות אליו לחדר צדדי, ושם, ללא היסוס, "דחף אותי בחזקה לעבר ארון, חשף את עצמו וביקש ממני לגעת בו".




גראהם, כך ציינה, הייתה בשוק, רצה החוצה מהארון וחשבה לעצמה ש"הלוואי ואף אחד לא ידע מהסיפור הזה", משום שלדבריה, הייתה שרויה תחת התפיסה כי במידה והדבר יתגלה היא תיתפס כדוגמנית שקשה לעבוד איתה, ואז היא עלולה להפסיד קמפיינים.

הדוגמנית נשאלה גם האם היום הייתה מגיבה באופן אחר לאירוע, ובתשובתה ציינה לשבח את קמפיין Metoo#, וציינה שאם האירוע היה קורה בימים אלה היא הייתה עומדת מול הצלם, מתעמתת איתו, ודואגת שהאירוע יעבור ללא שתיקה. "היום אני מרגישה מחויבת שאני מגיעה לסט להגן על האחיות שלי, הדוגמניות שעובדות איתי, כך שאף אחד לא יפגע בהן חלילה".