שני ישראלים נעצרו בחשד למעורבות ברצח העבריין הישראלי מאור מלול באי קוסמוי בתאילנד, כך דווח הערב (ראשון) במדינה. מלול נרצח באירוע מתוכנן בקפידה. בסרטון ממצלמות המותקנות ברחוב שהופץ בתאילנד נראה כי בעת שרכב על אופנוע עם רעייתו התנגש בהם ג'יפ אולם השניים נפלו אל הכביש. מלול התרומם במהירות ורץ לעברה של אשתו כדי לסייע בידה לקום. אלא, שאז יצא מהג'יפ אדם לבוש שחורים שרץ לעברו וגרם לו לפתוח במנוסה. נהג הג'יפ פתח בנסיעה לאחור ופגע במלול פעם נוספת אז גם ככל הנראה דקר לבוש השחורים את מלול, ונכנס לג'יפ שפתח במנוסה. מלול פונה לבית החולים כאמור שם נקבע מותו.



משטרת תאילנד הפיצה את הסרטון ותמונות של מה שהיא כינתה "שני מאפיונירים ישראלים" וזאת במטרה לסייע במעצרם. מאוחר יותר נטען כי שני ישראלים הובאו לתשאול במשטרה המקומית. בתקשורת התאילנדית דווח כי באירוע נפצעו גם רעייתו של העבריין ואחד מאחיו. מצבה קל והם נמצאים עם גופתו בבית החולים. גורמים בקונסוליה ובמשרד החוץ מטפלים ומסייעים להסדרת שחרור הגופה והטסתה לישראל.
הרצח של מאור מלול הוא השני במשפחת מלול ששילמה מחיר כבד במאבק בין עבריינים. אבי מלול אחיו נרצח ככל הנראה בשוגג בשל טעות בזיהוי בעת שהגיע לבקר בבית הוריו באחד המושבים בשרון. זמן קצר לאחר מכן נעשה ניסיון לחסל את ברוך בוקל ובכתב האישום שהוגש נגד מלול ורון שבח נטען כי ב-30 באוקטובר 2015 רכב בוקל על אופנוע כשמלול ושבח יושבים בטויוטה ואורבים לו. משהתקרב לעברם האיץ מלול את נסיעתו ופגע באופנוע במכוון. כשנפל בוקל אל הכביש שאט לעברו שבח כשהוא חובש מסיכה וחמוש באקדח אולם בינו לבין בוקל התפתח מאבק במהלכו נפלטה יריה שפגעה בברכו של בוקל.

האחרון הצליח להשתלט על האקדח ולהסיר את המסיכה מפניו של שבח שנמלט אל תוך הטויוטה. אחר כך נעשה ניסיון לחסל את אחיו של בוקל ומטען חבלה שהתפוצץ סמוך לאופנועו הוביל לפציעתו הקשה. מנגד נרצח כאמור אבי מלול ועתה מאור ובין לבין מלול גם ריצה עונש מאסר בגין מעורבותו בניסיון לפגוע בבוקל.