שני הישראלים העצורים בתאילנד, דולב זוארץ ואייל בוקל, ערכו היום (רביעי) שחזור של האירוע, בו דרסו ודקרו למוות את מאור מלול ז"ל, כחלק ממלחמת עולם תחתון, שהחלה בעיר נתניה, והגיעה עד לצ'אנג ביץ'. זוארץ, בן ה-24 ובוקל, בן ה-26 נעצרו בשדה התעופה דון מואנג בבנגקוק כחמש שעות לאחר האירוע, בו נפצעה חברתו רחל אוחנה. 

על פי דיווחים בתקשורת התאילנדית, זוארץ הודה כי הוא זה שדקר למוות את הנרצח, בעוד בוקל היה זה שדרס אותו, כשהיה על האופנוע שלו, ביחד עם חברתו. השניים שחזרו את המקרה, כשמסביבם היו כוחות אבטחה מתוגברים. במשטרה התאילנדית טוענים כי הם יודעים את המסלול המדויק של העבריינים, שכן עצרו שני אנשים מקומיים, שהודו בעזרה לשניים, ואף סיפרו מה היה המסלול בו ניסו לברוח.

אחד החשודים מובא למעצר בתאילנד. צילום מסך מתוך יוטיוב
אחד החשודים מובא למעצר בתאילנד. צילום מסך מתוך יוטיוב
 
שחזור הרצח בתאילנד. צילום מסך מתוך יוטיוב
שחזור הרצח בתאילנד. צילום מסך מתוך יוטיוב



 

על פי הפרטים, השניים הצליחו להימלט בצורה מתוחכמת, דרך היער ולאחר מכן דרך הים. השניים היו בדרכם לחו"ל, כאשר נתפסו בשדה התעופה. מאז הם נמצאים תחת אבטחה נוקשית, כשהמשטרה מתכוונת לנסות ולמנוע כל אפשרות לסגירת חשבונות. המשטרה אישרה כי מדובר בפעולת נקם לאירוע שהתרחש בישראל, מלול היה כלוא במשך 20 חודשים על ניסיון רצח של אחיו של בוקל, שנפצע באירוע. לאחר שהשתחרר, הוא החליט להגיע לחופשה בתאילנד תאילנד, שם נדקר למוות. בתאילנד דווח אמש כי התביעה צפויה לבקש עונש מוות לזוארץ.