שגרירת ארצות הברית באו"ם ניקי היילי התייחסה הבוקר (שבת) להאשמות שהציג בשבוע שעבר מחבר הספר "אש וזעם", לפיהן היא מנהלת רומן עם הנשיא דונלד טראמפ, ואמרה כי מדובר ב"שמועות פוגעניות ומגעילות". כותב הספר מייקל וולף אמר בראיון ששודר ברשת HBO כי השגרירה מנהלת רומן עם הנשיא, וציין כי הוא "לא היה מספיק בטוח בנכונות המידע, ולכן לא הכניס אותו לספר במפורש".
עם זאת, לאחר הוידוי שלו, מספר פסקאות בספר קיבלו פרשנות אחרת, בין היתר הפסקה שבה נכתב כי "טראמפ מבלה עם היילי המון זמן ביחידות, כשהם במטוס הנשיאותי, ומטפח אותה כדי שתוכל להיכנס בעתיד לפוליטיקה הלאומית היילי אמרה בראיון שהעניקה לפודקסט בשם "הנשים המובילות", שמפורסם באתר "פוליטיקו", היא אמרה כי "חד משמעית, הדבר אינו נכון. וולף סילף את העובדות".

היא אמרה כי הפרסום המדובר, דומה להאשמות המופנות אל נשים שהגיעו לעמדות בכירות, שלא פעם מואשמות בכך שלכאורה התקדמו באמצעות ניהול רומן עם הבוס. השגרירה הכחישה כי שהתה עם הנשיא לבד במטוס. "היו עוד אנשים איתנו בחדר", הסבירה, "וולף טען כי אני מדברת הרבה עם הנשיא בחדר הסגלגל, על עתידי הפוליטי. מעולם לא עשיתי את זה ומעולם לא שהיתי איתו באותו החדר לבד".