נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ חשף הבוקר (ראשון), בראיון טלוויזיוני, כי הוא לא הוזמן לחתונתם של הנסיך הארי וארוסתו מייגן מרקל. כשנשאל האם קיבל הזמנה לאירוע, ענה הנשיא: "לפי מה שאני יודע, לא".



כידוע, מרקל ידועה כמבקרת בוטה של המנהיג האמריקאי, ואף הצהירה בעבר כי תמכה ביריבתו בבחירות 2016, הילרי קלינטון. היא אף אמרה לפני הבחירות כי תעזוב את ארה"ב אם הוא ייבחר לנשיא.



כאשר מנהיג העולם החופשי נשאל אם הוא רוצה להשתתף בחתונה המלכותית, השיב: "אני רק רוצה שהם יהיו מאושרים. אני באמת מאחל להם אושר, הם נראים כמו זוג מקסים". כאשר מראיינו סיפר לו כי מרקל כינתה אותו בעבר "מפלג", אמר: "ובכן, אני בכל זאת מקווה שהם מאושרים".



הזוג המלכותי. צילום: AFP
הזוג המלכותי. צילום: AFP



כזכור, בדצמבר 2017 ראיין הנסיך הארי את הנשיא האמריקאי לשעבר ברק אובמה, שהפך לחברו הקרוב.


עם זאת, הממשלה הבריטית לחצה על הנסיך שלא להזמין את הזוג אובמה לחתונתו מחשש שהדבר יכעיס את טראמפ, שבתקופתו, היחסים בין ארה"ב לבריטניה הגיעו לשפל.



גורם בכיר בממשלה אמר אז כי "הארי הבהיר שהוא רוצה להזמין את את בני הזוג אובמה, אז זה גורם לנו לחששות". לדבריו, טראמפ עלול להגיב בצורה רעה מאוד אם אובמה יוזמן לחתונה, לפני שלו היתה הזדמנות לפגוש את המלכה". גורם הוסיף כי מתנהלים מגעים בנושא והשרים יצטרכו בסופו של דבר להחליט. "אם מיי תחליט שאובמה לא יוזמן, הארי יצטרך לקבל את זה". .