פורץ שמטיל את אימתו על בריטניה, זכה לכינוי המעניין "שומר הלילה", והופך להיות שיחת היום בבריטניה בשבועות האחרונים. "השומר" הצליח לפרוץ לאחוזות רבות בבריטניה ונראה שהוא תוקף רק את העשירים ואלו שמחזיקים ברכוש בדירתם. על פי ההערכות של המשטרה, מדובר בחייל קרבי לשעבר שכבר הספיק לגנוב רכוש בלמעלה ממיליון ליש"ט. אבל החלק שלו בתור אטרקציה ומשהו נחמד הסתיים, כאשר הבינו שמדובר במישהו שהוא לא רק גונב, אלא מכה בצורה ברוטלית את קורבנות השוד. הבלשים שמנסים לתפוס אותו הזהירו את הציבור כי העבריין לא ממש מתכוון להיות עדין, וכי הוא עלול להרוג. 

לפי הדיווח ב"דיילי מייל", הפורץ ביצע כבר שבע גניבות, כולל פריצה לאחוזה שוויה 700 אלף ליש"ט. המשטרה שבדקה את הגניבות שלו מסרה שהפורץ אסף מידע במשך חודשים על ההתנהגות הקורבנות אותם שדד. הוא שודד תוך שהוא מכסה את פניו בבאלקוואלה (כיסוי ראש מלא שמשאיר מקום רק לעיניים) ועושה זאת בלילות. הוא כובל את קורבנותיו בפלסטיק מכאיב ובין היתר גנב תכשיטים רבים, שעונים יקרים וטבעת שהיתה שייכת לצ'ארלס השני. 
הקורבן האחרון, בשם סוזאן מוריס, מתגוררת באחוזה בקינגסווד ששוויה 3.5 מיליון ליש"ט. האישה בת ה-61 חששה שהוא יאנוס אותה או אפילו ירצח אותה וסיפרה לאחר מכן בבעתה: "הוא הכה אותי ברובה מטווח אפס וחשבתי באותו רגע שהחיים שלי הסתיימו". המשטרה חושדת שהוא גונב שעוני פאר על מנת למכור אותם בחו"ל, כאשר ארבעה כוחות משטרה נפרדים הוקצו לחקירת המקרה של הפורץ, אבל לא הצליחו לעלות עליו. מפקח המשטרה אמר שיש לפורץ ידע מיוחד משירתו הצבאי וכל הפריצות שלו נראות כמו משהו שעשה מומחה שיודע בדיוק מה מעשיו. בכל פריצה הוא כאמור קושר את אנשי הבית ומאיים עליהם להביא לו מידע היכן החביאו חפצים יקרים וכסף.

הפריצות האלה נמשכות מאז 2016, ונדמה שהוא כל פעם מצליח להדהים את הבעלים מחדש. אמנם אנגליה כולה מרושתת במצלמות, אבל בכולם רואים אותו בשחור כולו עם ז'קט שחור, כפפות שחורות וכיסוי ראש.