כלי תקשורת בטורקיה דיווחו כי פיצוץ עז נשמע הערב (חמישי) באחד מהמשרדים של רשויות המס בבירה אנקרה. פעילים חברתיים ועדי ראייה טענו, כי הפיצוץ היה תוצאה של דליפה של כמות גדולה של גז לתוך המבנה. הדבר גרם להתפוצצות הזכוכיות שנמצאות בחזית המבנה. הפעילים פרסמו תמונות ממקום הפיצוץ ובו נראה הגודל הנזקים במבנה. עוד דיווחו כי הפעילים פרסמו עוד כי לא היו לבנות חבלה בתוך המבנה. 
לא דווח על נפגעים, וגורמים מקומיים מביעים חשש כי מדובר בפיגוע טרור. הם ציינו כי הדבר אפשרי, שכן טורקיה מנהלת מזה כשבועיים מבצע צבאי בעיר עפרין שבסוריה. המבצע, שזכה לשם "ענף זית", כוון נגד המליציות הכורדיות, ומול צבא סוריה החופשית.

כזכור, בפני כשנתיים היה פיגוע טרור גדול באנקרה. הוא בוצע באמצעות פיצוץ מכונית תופת, שהביאה למותם של 64 בני אדם, ולפציעתם של למעלה מ-125 אנשים. באותה עת, קבוצה כורדית חמושה הודתה באחריות לפיגוע, שאירע בחניון המרכזי שבו מחנים אוטובוסים במרכז הבירה הטורקית. קדם לו פיגוע נוסף, שכוון נגד כינוס צבאי, ובו מצאו את מותם 28 בני אדם. השלטונות אמרו כי הפיגוע ב-2016 נעשה על ידי אדם בעל סורית, השייך לקבוצה כורדית קיצונית.