שליט קוריאה הצפונית קים ג'ונג און שולח את אחותו הצעירה לאולימפיאדת החורף בקוריאה הדרומית כחלק ממשלחת רמת דרג, כך אישר היום (רביעי) משרד האיחוד הדרום קוריאני. שמה של האחות, קים יו ג'ונג, נכלל ברשימת הבכירים שהועברה למשרד לפני שהמשלחת תחצה את השטח המפורז בין שתי המדינות ביום שישי. האחות בת ה-30 היא אחת מהיועצות הבכירות ביותר של הדיקטטור ומצולמת לעתים קרובות לצידו.  
השתתפותה עשויה להעיד על כך שמשטר קים רציני לגבי שיפור היחסים עם הממשלה בסיאול. בשנה שעברה היא קודמה לאגף הפוליטי רב העוצמה של המפלגה השולטת במדינה ובכך התקרבה למרכז ההנהגה. האחות גם אחראית על מחלקת התעמולה של מפלגת הפועלים השולטת ואירגנה לוגיסטיקה סמפר אירועים כולל במצעדים צבאיים. מסיבה זו הוטלו עליה סנקציות על ידי הממשל האמריקאי השנה. 
הרשויות הצפון קוריאניות אמרו כי ישלחו את המנהיג הטקסי של המדינה המבודדת, קים יונג נאם, כחלק ממשלחת בת 22 חברים שתשתתף בטקס הפתיחה של המשחקים. שני בכירים נוספים במשטר ייקחו חלק בביקור הנדיר. המשלחת תבקר בקוריאה הדרומית למשך שלושה ימים, החל מיום שישי, כך דיווחה סוכנות הידיעות הצפון קוריאנית.

קים ג'ונג און. צילום: רויטרס
קים ג'ונג און. צילום: רויטרס

 הנהגת המשטר בפיונגיאנג תמיד נשארה בתוך משפחת קים. השליט הנוכחי הוא דור שלישי בשושלת ששולטת במדינה מבודדת, לאחר אביו קים ג'ונג איל וסבו קים איל סונג, מייסד קוריאה הצפונית. קים ג'ונג איל הוא אביהם של קים ג'ונג און ואחותו קים יו ג'ונג. אימם הייתה אשתו השלישית, הרקדנית לשעבר, קו יונג הוי.