שלושה שבועות בדיוק אחרי הטבח בבית הספר התיכון בפלורידה, חתם הלילה (שבת) מושל המדינה, ריק סקוט, על חוק הקובע את העלאת גיל המינימום לרכישת רובים.14 תלמידים ומורים מצאו נרצחו באירוע הטראגי בבית הספר "מרג'ורי סטונמן דגלאס" בפארקלנד, לאחר שניקולס קרוז, תלמיד לשעבר במוסד, הגיע למקום ופתח באש. 


סקוט הרפובליקני נחשב לבעל ברית גדול של שדולת הנשק שזכה לתמיכתה בבחירות האחרונות וקיבל את הציון הכי גבוה על תמיכתו בזכויות בעלי הנשק. זה לא מנע ממנו לחתום על החוק, קובע כי ניתן יהיה לרכוש נשק במדינה רק מגיל 21 ומעלה ויהיה צורך בתקופת המתנה של שלושה ימים לפני שהשק יסופק לרוכש. סעיף נוסף בחוק הוא חימושם של עובדי בתי ספר במדינה בניסיון למנוע הישנות של מקרים כמו טבח בפארקלנד. 
"היום צריך להיות דוגמה למדינה כולה שהממשל יכול וחייב לפעול במהירות", אמר סקוט במעמד החתימה, כשהוא מוקף בפצועים מהטבח ובמשפחות הקורבנות. לדבריו, החוק הוא פשרה שמשקפת את עמדותיהם של שני הצדדים בוויכוח על בקרת הנשק בארצות הברית. 

אנדרו פולאק, שבתו מדו נרצחה בטבח, אמר על החוק כי הא רק ההתחלה. "אנחנו נמשיך לעבוד כדי שמדינות נוספות ילכו בעקבות פלורידה", הוסיף האב השכול.
בתגובה לחוק, הגישה שדולת הנשק - ה-NRA - עתירה בית המשפט בטענה שהעלאת הגיל המינימום נוגדת את התיקונים ה-2 וה-14 לחוקה האמריקאית. "החוק מעניש אזרחים שומרי חוק על מעשיהם של אנשים מטורפים", נאמר בהודעת השדולה.