שחקנית הפורנו סטפני קליפורד, הידועה בשם "דניאלס הסוערת", אמרה היום (שני) כי היא מוכנה להחזיר 130 אלף דולר שקיבלה מעורך הדין האישי של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, תמורת שתיקה בנושא. בתמורה, היא מבקשת לבטל את החוזה שנחתם בין הצדדים, שבו הסכימה לא לדווח על הרומן שהיה לה עם הנשיא בשנת 2006, ונמשך מספר חודשים.



במכתב שהעבירה לעורך דינו האישי של טראמפ, מייקל כהן, כתב פרקליטה כי קליפורד תעביר את הסכום לחשבונו של טראמפ ביום שישי. עפי תנאי ההסכם שנחתם בין עורכי דינה לאלו של המנהיג האמריקאי, "החוזה ייחשב לבטל ומבוטל לאחר שהשחקנית תחזיר את הסכום שנקבע בחוזה המקורי".



לפני חמישה ימים דווח בכלי התקשורת בארה"ב כי "דניאל הסוערת" החליטה לתבוע את נשיא טראמפ. על פי הדיווח, היא הגישה תביעה בטענה כי הסכם הסודיות שחתמה עליו בתקופה שקדמה לבחירות לנשיאות, ומטרתו היתה למנוע ממנה מלפרסם את טענותיה על רומן שניהלה לכאורה עם הנשיא, אינו חוקי. לדבריה, עצם העובדה שהנשיא עצמו אינו חתום עליו, גורמת לכך שהיא אינה חייבת לקיים את הסעיפים הכתובים בו.



טראמפ. צילום: רויטרס
טראמפ. צילום: רויטרס



כזכור, בינואר האחרון דווח בוול סטריט ג'ורנל כי מייקל כהן, עורך דינו האישי הוותיק של טראמפ, שילם לכוכבת הפורנו דמי שתיקה בסכום של כ-130 אלף דולרים, כדי שזו תסתיר את מערכת היחסים שניהלה לכאורה עם הנשיא.



על פי הדיווח, התשלום הועבר לקליפורד באוקטובר 2016, כשלושה חודשים לפני שטראמפ נבחר לנשיאות. קליפורד, נחשבה לאחת משחקניות הפורנו האהובות בקרב האמריקאים.



המפגש הראשוני בין השניים התרחש לכאורה בתחרות גולף שנערכה בנוואדה ב-2006. היא היתה בת 27 באותה השנה, וטראמפ חגג את יום הולדתו ה-60. "מדובר בדיווחים ישנים וממוחזרים, שפורסמו עוד לפני בחירתו של הנשיא", טענו בבית הלבן, "כבר אז הכחשנו אותם". כהן עצמו סירב להגיב לדיווחים והדגיש כי "הטענות הללו מתפרסמות לסירוגין מאז שנת 2011".