עם הפרסום הבוקר (רביעי) בישראל אודות התקיפה הישראלית של הכור בסוריה לפני 11 שנים, בכלי התקשורת של העולם הערבי התייחסו גם לדיווחים. עד עתה נחסמה המדיה הישראלית מלפרסם את פרטי השמדת הכור, את חשיפתו ואת תהליך קבלת ההחלטות שהוביל למבצע המורכב, בעוד רבים מן הפרטים פורסמו בתקשורת הזרה ואף בזיכרונותיהם של נשיא ארה”ב לשעבר ג’ורג’ בוש הבן וסגנו דיק צ’ייני. 
סרטון תקיפת הכור הסורי


העיתונים הסוריים לא הבליטו יותר מדי את הידיעה ויש כאלה שלא פרסמו אותה כלל. העיתון הפלסטיני "אל חאדאת", פרסם כי "ישראל מכירה רשמית בהפצצת הכור הסורי ב-2007. הצבא הישראלי אישר את הידיעה וטען שהוא הסיר איום גדול על המדינה הציונית והדבר היווה מסר לכולם". 

הפרשנות של העיתון לעיתוי ההחלטה לפרסם את דבר ההפצצה הוא החשש ממירוץ החימוש הגרעיני של גורמים בעולם המוסלמי, ובראשם איראן. "ראש הממשלה הישראלי נתניהו הבהיר שוב ושוב שלא ייתן לגורמים בסוריה והחיזבאללה להניח את היד על טילים מסוכנים למדינה. לכן ישראל אישרה לפרסם את המידע כעת", נכתב.
"שאשה" הפלסטיני הראה את תמונות ההפצצה תחת הכותרת: "הכובשים הראו פרטי ההפצצה בשלוש דקות על אדמת סוריה". בכתבה נאמר שישראל שתקה 11 שנה למרות שמקורות זרים הבהירו מיד שישראל היתה זו שהפציצה את הכור שהקים אסד. העיתון "ערב טודיי" ציטט כתבה של רויטרס על ההפצצה של הכור האטומי בסוריה. "צבא הכיבוש הישראלי מודה שהרס את הכור בסוריה", נאמר בכותרת. 
העיתון הלבנוני "אל אחד ניוז", כתב: "הצבא של האויב מודה שהפציץ את הכור לפני 11 שנה", וציטט מקורות שונים בישראל. העיתון "עירק אכבר" כתב: "ישראל מזהירה שהפצצת הכור של סוריה היא אזהרה לכל האזור כדי שיילמד הלקח לעתיד". העיתון ציטט את דברי שר הביטחון אביגדור ליברמן.