נשיא ארה"ב ממשיך להסתבך: שחקנית פלייבוי, קרן מקדוגל, טענה בראיון שקטעים ממנו שודרו היום (שישי) בערוץ CNN האמריקאי כי במהלך רומן שניהלה עם דונלד טראמפ, הוא ביקש לשלם לה לאחר שהשניים שכבו. "אחרי שהיינו בסיטואציה אינטימית הוא ניסה לשלם לי, ולא ממש ידעתי איך להתייחס לזה", אמרה מקדוגל, בהתייחס למפגש המיני הראשון בין השניים. "אני לא יודעת איך לתאר לך את המבט על פניי", הוסיפה, "זה היה עצוב". מהבית הלבן לא הגיבו לדבריה.



מקדוגל התראיינה ברשת האמריקאית כדי לספר את הסיפור שלה על הרומן, לכאורה, עם טראמפ, שהתרחש לפני יותר מעשור. בתוך כך, היא אף הצטערה בפני אשתו של הנשיא, מלניה טראמפ, אשר לה היה נשוי במהלך הפרשה. "מה אני יכול להגיד חוץ מזה שאני מצטערת? סליחה, לא הייתי רוצה שיעשו לי את זה".





כוכבת פלייבוי היא לא הראשונה אשר טוענת שניהלה רומן עם טראמפ. למעשה, לפני כחודשיים בלבד חשפה כוכבת הפורנו סטפני קליפורד כי היא קיימה יחסי מין עם טראמפ אחרי שאשתו ילדה את בנם המשותף בארון. סטפני קליפורד תיארה את המפגש המיני בין השניים כ"מפגש לפי הספר".



לפי דיווחים שהתפרסמו בחודשים האחרונים בתקשורת האמריקאית, מייקל כהן, עורך דינו האישי הוותיק של נשיא ארה"ב, שילם לכוכבת הפורנו דמי שתיקה בסכום של כ-130 אלף דולרים, כדי שזו תסתיר את מערכת היחסים שניהלה לכאורה עם טראמפ. על פי הפרסומים, התשלום הועבר לסטפני קליפורד, הידועה בתור דניאלס הסוערת, באוקטובר 2016, כשלושה חודשים לפני שטראמפ נבחר לנשיאות. קליפורדס, נחשבה לאחת משחקניות הפורנו האהובות בקרב האמריקאים.



המפגש הראשוני בין השניים התרחש לכאורה בתחרות גולף שנערכה בנוואדה ב-2006. היא היתה בת 27 באותה השנה, וטראמפ חגג את יום הולדתו ה-60. "מדובר בדיווחים ישנים וממוחזרים, שפורסמו עוד לפני בחירתו של הנשיא", טענו בבית הלבן, "כבר אז הכחשנו אותם". כהן עצמו סירב להגיב לדיווחים והדגיש כי "הטענות הללו מתפרסמות לסירוגין מאז שנת 2011".



יש לציין כי גם זו לא הייתה הסתבכותו המינית הראשונה של הנשיא. כזכור, מספר ימים לפני השבעתו, דווח כי גורמים רוסים מחזיקים תיעוד של טראמפ כשהוא מבלה עם יצאניות רוסיות בבית מלון במדינה. בהודעה שיצאה אז מטעם דובר הקרמלין דמיטרי פסקוב נכתב כי הטענות "מזויפות לגמרי". פסקוב הדגיש כי מוסקבה לא עוסקת באיסוף מידע כזה ואמר כי הדיווחים הללו הם "ניסיון נוסף לפגוע ביחסים בין המדינות".