כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס הגישה הלילה (שלישי) תביעת דיבה נגד עורך דינו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, מייקל כהן. התביעה הוגשה לאחר שכהן הטיל ספק בטענה שלה, לפיה ניהלה רומן עם הנשיא טראמפ.


אמש, נשיא ארה"ב מכחיש כי ניהל רומן עם כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס ב-2016, כך אמר דובר הבית הלבן. הוא הוסיף כי הנשיא הכחיש כבר בעבר את הטענות ואמר כי הוא היחיד שהיה עקבי בגרסה שלו. הדובר הבהיר כי הבית הלבן לא הפר את חוקי המימון במהלך הקמפיין לנשיאות במגעים עם דניאלס, שהשם האמיתי שלה הוא סטפני קליפורד. הוא הוסיף כי טראמפ לא מאמין לטענות של דניאלס לפיהן הרגישה מאוימת בגלל הרומן לכאורה. 

קליפורד, או סטורמי דניאלס כפי שהיא כאמור נודעה במהלך הקריירה שלה ככוכבת סרטי פורנו, התראיינה הלילה לתוכנית 60 דקות בהגשת המראיין אנדרסון קופר וסיפרה על הרומן שהיא קיימה, לכאורה, עם טראמפ ב-2006 ועל האיומים שקיבלה מצדו של הנשיא לאחר שניסתה למכור את הסיפור. במהלך הראיון הבהירה קליפורד כי היא לא רואה בעצמה כקורבן.




בתחילת הראיון, הזכירה קופר כי ייתכן ותיאלץ לשלם פיצויים גבוהים על שידור הראיון, אך היא הבהירה כי היא רוצה שהצד שלה בסיפור יישמע. קליפורד, בת 39 מלואיזיאנה, עוסקת בתפקידי בימוי, כתיבה ומשחק בתעשיית סרטי המבוגרים כבר 20 שנה, ובעת שנפגשה עם הנשיא היא הייתה מהכוכבות הגדולות בתעשייה. הפגישה התרחשה, לטענתה, במהלך טורניר גולף לסלבריטאים בשנת 2006, שם היא הגיעה לארוחת ערב שבסיומה היא הוזמנה לסוויטה של טראמפ.

"במהלך השיחה טראמפ דיבר בעיקר על עצמו והמגזין שלו", סיפרה דניאלס, ולאחר מכן השניים החלו להוריד את בגדיהם, ובמהלך זמן זה השווה אותה טראמפ לבתו אוונקה כשהוא אומר: "את מיוחדת, את מזכירה לי את בתי. את יפה וחכמה, אישה שצריך לשים לב אליה". לאחר מכן טראמפ הזמין אותה לתוכניתו 'המתמחה', אך ציין כי רשת NBC, ששידרה את התוכנית, לא תאפשר לה להשתתף בשל עיסוקה בתעשיית הפורנו.

עם זאת, סיפורה הפך לאפל יותר, כאשר בשנת 2011, היא ניסתה למכור את הסיפור תמורת 15 אלף דולר. על פי קליפורד, עורך דינו של טראמפ, מייקל כוהן איים לתבוע את העיתון אם הסיפור יפורסם, ומספר ימים אחר כך, כשהיא הייתה עם בתה בלאס וגאס, ניגש אליה אדם וציווה עליה "לעזוב את טראמפ במנוחה", ולאחר מכן הוסיף, "יש לך בת יפה, חבל אם משהו ייקרה לאמא שלה".