הזוועה בפריז: דניאל, בנה של מיוריאל - ניצולת השואה בת ה-85 שנאנסה על ידי שכנה המוסלמי, נרצחה וגופתה הוצתה, על פי החשד על רקע אנטישמי, התראיין הבוקר (שלישי) לגלי צה"ל וסיפר על המקרה הקשה שמזעזע את הקהילה היהודית בצרפת. הבן סיפר על חקירת המשטרה בתיק וסיפר: "אמרו לנו שיש עוד חשוד, שהיה עם העצור בעת המעשה, זה היה נורא לשמוע את זה", הוא סיפר.



דניאל המשיך ואמר "הבנתי שהמשטרה לא מצאה הטלפון של אמא שלי בדירה, ובעזרת החיפושים הצליחו לאתר את החשודים". כמו כן חשף הבן כי האם הכירה את השכן שרצח אותה שנים רבות, מאז שהיה ילד. "אמא שלי הייתה מקבלת את כולם", אמר דניאל והוסיף, "אפילו את השכן שרצח אותה היא הכירה מאז שהיה בן שבע, כשהוא היה ילד הוא עזר לה", וציין שכיום אותו שכן בן 35. 



"בהתחלה לא היינו בטוחים שזה על רקע אנטישמי, חיכינו שהמשטרה תגיד את זה ועכשיו אנחנו יודעים את האמת". הוא המשיך, "עד היום לא הרגשתי אנטישמיות בצרפת. אמנם יש קיצונים מוסלמים מסוכנים, אבל עד היום לא הרגשתי בסכנה. אני עובד עם כל מני אנשים בחברה הצרפתית, יש הרבה שמפחדים מקיצונים מוסלמים, אבל לא הרגשתי כך עד כה. גם היום אני לא מפחד. יש כאלה שאין להם חינוך, אידיוטים, אבל בכל העולם יש כאלה", הוא סיים את דבריו. 

כזכור, ביום ראשון האחרון אותרה גופתה של מיוריאל, ניצולת שואה בת 85 כשעליה סימני אלימות קשים, לאחר שנאנסה, ודירתה בפריז הוצתה. המשטרה הצרפתית עצרה את שכנה, מוסלמי בן 35 ששמו לא פורסם. על פי הערכת המשטרה, הרצח עצמו בוצע ביום שישי האחרון והרקע לו הוא אנטישמי. בעבר התקשרה מיוריאל למשטרה והתריעה על כוונתו של השכן לרצוח אותה.