האם העימות בין ישראל לאיראן ממשיך להסלים, או שמא מדובר בעוד דיווח שנועד לחמם את הגזרה? העיתון הכווייתי "אל ג'רידה" מדווח הבוקר (חמישי) כי שני מטוסי אדיר (F35) של חיל האוויר הישראלי חגו מעל איראן, מבלי שייחשפו". העיתון מדווח כי בצעד המסמן מתיחות אזורית ולאור מידע על מכה צבאית אמריקנית-ישראלית בסוריה, שכוללת בין היתר בסיסים איראניים בסוריה, חגו שני מטוסי "אדיר" בשמי איראן במהלך החודש האחרון.



מקורות מסרו לעיתון כי שני מטוסי החמקן טסו מעל המרחב האווירי של סוריה, וגם מעל המרחב האווירי של עיראק והגיעו לאיראן, ואף סימנו מטרות בבנדר עבאס, אספהאן ושיראז. 



בדיווח נאמר כי שני מטוסי הקרב המתקדמים בעולם חגו בגובה רב מעל מוצבים בחופי המפרץ הפרסי, שיש חשד כי הם משמשים לתכנית הגרעין של איראן.

עוד נאמר כי שני מטוסי הקרב עברו את כל המכ"מים, כולל המכ"מ הרוסי המוצב בסוריה. המקור סירב לאשר אם המבצע האווירי נעשה בתיאום עם צבא ארצות הברית, שערך תמרונים משותפים עם צה"ל באחרונה.

המקור סיפר עוד, כי שבעת מטוסי "אדיר" שנכנסו לפעילות מבצעית בחיל האוויר, ביצעו כמה תקיפות בסוריה וגם על הגבול הלבנוני-סורי. הוא הדגיש כי המטוסים מסוגלים להגיע פעמיים מישראל לאיראן, מבלי לתדלק.
 
העיתון מצטט את הראיון שהעניק הרמטכ"ל איזנקוט ל"ג'רוזלם פוסט" לפיו חיל האוויר ביצע תקיפות על בסיסים בסוריה, גם לאחר הפלת מטוס הקרב בחודש שעבר. בראיון הוסיף אייזנקוט כי לאיראן אין אומץ להתקרב לגבול ישראל ברמת הגולן, וכי לחיזבאללה אין את היכולת לפגוע במטרות מוגדרות בתוך ישראל.
הגיחות האוויריות חסרות התקדים של חיל האוויר מעל איראן באות ימים ספורים לאחר שישראל הודתה כי השמידה את הכור הגרעיני "אל-כובר" ב-2007 בדיר א-זור שבסוריה, בנוסף לאיומים על איראן שתמנע ממנה להשיג נשק גרעיני.
 
בעיתון הכווייתי מציינים, כי מינויו של ג'ון בולטון ליועץ לביטחון לאומי, הרים את רף המתיחות עד כדי פרוץ מלחמה. זאת, מאחר והאיש ידוע בעמדותיו הניציות נגד איראן ומאמין שיש להחליף את משטר האייתוללות במדינה. בולטון נחשב לידיד ישראל, שמתנגד לפתרון שתי המדינות והביע התנגדות להסכם הגרעין עם איראן.