ההתקוטטות התקשורתית בין הנשיא הטורקי לראש הממשלה נמשכת, זאת על רקע ההפגנה בגבול רצועת עזה בה נהרגו 16 פלסטינים שביניהם היו 10 פעילי חמאס. לאחר שאמר כי נתניהו עומד בראש מדינת טרור, השיב ראש הממשלה כשכתב ברשתות החברתיות כי הנשיא הטורקי "לא רגיל לכך שעונים לו. כדאי שיתחיל להתרגל. מי שכובש את צפון קפריסין, פולש לחבל הכורדי וטובח אזרחים בעפרין - שלא יטיף לנו על ערכים ומוסר".
רג'פ טאיפ ארדואן תקף  לפני כן את בנימין נתניהו וכינה אותו טרוריסט. "אתה חלש מאוד. אנחנו נאבקים בטרור, אך זה לא מעניין אותך - כי אתה מנהיג מדינת טרור וכובש בעצמך", אמר בנאום ששודר בטלוויזיה הטורקית. 
ארדואן הוסיף: "אל תמציא שקרים ובדותות על הרפובליקה הטורקית. מוטב שלפני הכל תרסן את עצמך. הצבא שלנו אינו פוגע באיש".

עוד לפני כן, אמר נתניהו: "הצבא המוסרי בעולם לא יקבל הטפות מוסר ממי שבמשך שנים מפציץ אוכלוסיה אזרחית ללא אבחנה, כנראה שכך מציינים באנקרה את ה-1 באפריל".
כזכור, ביום שבת, יום לאחר האירועים בגבול רצועת עזה, התייחס ארדואן לעימות ואמר כי ב"טבח לא אנושי. אני מגנה בחריפות את ממשלת ישראל על המתקפה הבלתי אנושית שלה". 
"האם שמעתם על ביקורת ראויה לציון נגד הטבח שביצעה ישראל אתמול בעזה מצד אלה המבקרים את הפעולות שלנו בעפרין?", שאל ארדואן את הקהל שנכח במקום.
לטענתו, "זוהי ההוכחה הגדולה ביותר לחוסר הכנות של אלה המבקרים אותנו, אך לא אומרים דבר על כך שישראל תוקפת באמצעות נשק אנשים שבסך הכל מוחים על אדמותיהם". מלבד זאת, הוא סיפר כי שוחח עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בנושא, ושאל אותו: "אתה לא מתכוון להתערב במה שקורה שם?".