בעולם הערבי העבירו בשידור חי את נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. לאחר מכן, אף דנו בהרחבה גם במה שאמרו פרשנים ישראלים בנושא בערוצי הטלוויזיה בארץ, ובאתרים מובילים. שר החוץ האיראני, מוחמד זריף, דחה על הסף את טענות נתניהו. "הנשיא טראמפ קופץ על טענות ישנות שסוכנות הפיקוח הבינלאומית על נשק גרעיני התמודדה איתם. היה תזמון מתואם של פרסום התגליות המודיעיניות, לכאורה, שנחשפו על ידי הילד שבוכה 'זאב' לפני 12 במאי. החוצפה של נתניהו, כשחגג את הנאום, חשפו זאת". עבאס עיראקצ׳י, סגנו, הוסיף: "ההצגה הילדותית ומעוררת הגיחוך של ⁧‫נתניהו‬⁩ ⁦‪תוכננה לקראת הכרזת ⁧‫טראמפ‬⁩ בעניין הסכם הגרעין". 



הטלוויזיה האיראנית דחתה אף היא את דברי ראש הממשלה, אותם כינתה "פרופגנדה". בנוסף, באיראן דיווחו על כך שגם פרשנים בישראל לא לקחו ברצינות את דבריו של ראש הממשלה. "אחבר איראן" כתב כי "נתניהו עשה מעצמו צחוק".



גולשים רבים, בעיקר כאלה המזוהים עם הציר הסעודי, צייצו כמעט כל אמרה בולטת מדבריו של רה"מ, והאתרים עקבו מקרוב אחר הנאום. עם זאת, בעולם הערבי התאכזבו מכך שבדברי נתניהו לא היה "אקדח מעשן".



לעומת זאת, גורמים בכירים במדינות ערב לא התייחסו בצורה רשמית לדבריו. נאומו של נתניהו שודר, בין היתר, ברשתות "אל ערביה", "אל ג'זירה", "אל מיאדין", "סקיי ניוז" בשפה ערבית, וברשתות מובילות אחרות בעולם הערבי. מדי פעם דאגו האתרים הערבים לשלוח פושים ומבזקי חדשות לגולשיהם בנושא.



בתוך כך, מוקדם יותר תקף שר החוץ האיראני, מוחמד זריף, את הנאום בטוויטר, וכתב כי "הילד שלא יכול להפסיק לבכות 'זאב-זאב' עושה זאת שוב. לא נרתע מהפיאסקו של הקריקטורה באסיפה הכללית של האו"ם (הקריקטורה בה הציג נתניהו פצצה). אתה יכול לעבוד רק על חלק מהאנשים כל כך הרבה זמן".



סיקור נאום נתניהו ב"אל מיאדין". צילום מסך
סיקור נאום נתניהו ב"אל מיאדין". צילום מסך