הסתבכות חדשה? ראש הסגל בבית הלבן, ג'ון קלי, הטיח בחודשים האחרונים עלבונות רבים בעובדי הבית הלבן, זלזל באינטיליגנציה של הנשיא דונלד טראמפ, כך טענו שמונה בכירים בהווה ובעבר בבית הלבן. על פי הדיווח, שפורסם ברשת NBC, הגורמים הסבירו כי קלי מציג עצמו בפני עוזרי טראמפ כ"דבר היחיד והאחרון שיכול למנוע אסון". פעמים רבות כינה את טראמפ "אידיוט" כדי להדגיש את דבריו, כך טענו ארבעה גורמים ששמעו את הדברים.
קלי עצמו הגיב לדיווח ואמר: "זה בולשיט". ראש הסגל הסביר: "אני מבלה עם הנשיא יותר זמן מאשר כל אדם אחר, ואנחנו מנהלים מערכת יחסים כנה וחזקה להפליא. הוא תמיד יודע מה העמדה שלי בכל אחד מהנושאים, והדיווח הזה הוא סתם בולשיט. אני מחויב לנשיא, לסדר היום שהוא קובע ולמדינה שלנו". לדבריו, זהו ניסיון פתטי נוסף להכתים מקורבים לנשיא, ולהסיח את דעת הקהל מההצלחות הרבות של הממשל. 
שלושה דוברים של הבית הלבן אמרו כי הם לא מאמינים כי קלי אכן כינה את הנשיא "אידיוט", והוסיפו כי אף אחד מהם לא שמע אותו אי פעם משתמש במילה הזו או אחרת. גורמים רשמיים אמרו כי דימויו הציבורי של קלי, גנרל בדימוס בעל ארבעה כוכבים, המטיל משמעת על הבית הלבן הכאוטי ועל הנשיא האימפולסיבי, מסתמכים על הגישה חסרת התבונה שבה הוא נוקט בתפקידו כראש הסגל. דבריהם של עוזרים בכירים בבית הלבן שופך אור על הסיבה שבגינה קלי מוצא עצמו, רק תשעה חושים אחרי שנכנס לתפקיד, מתמודד עם ירידה בהשפעתו ותהיות רבות לגבי כמה זמן יישאר בבית הלבן.

"אי אפשר להאמין אילו דברים הוא אומר בקול רם", אמר בכיר בבית הלבן, "כשהוא אומר את הדברים הללו, הדבר היחיד שעובר לך בראש, זה 'הוא לא היה צריך להגיד את זה'". עוזריו של הנשיא טוענים כי הוא מודע לחלק מדברי קלי, האדם השני המאייש את משרת ראש הסגל מאז כניסת טראמפ לתפקיד. כזכור, האדם הקודם שכינה את הנשיא "אידיוט" היה מזכיר המדינה הקודם, רקס טילרסון, שפוטר לבסוף בחודש מרץ. 
זוהי אינה הפעם הראשונה שבה עולות שאלות בנושא המשך שירותו של הגנרל בדימוס בתפקיד. בינואר האחרון דווח במגזין האמריקאי "ואניטי פייר" כי היחסים בין טראמפ לקלי עלו על שרטון. "העזיבה שלו לא תקרה בקרוב, הוא רוצה להישאר יותר זה מאשר ריינס פרייבוס בתפקיד", אמר גורם שצוטט בדיווח. לדבריו, "טראמפ בקושי יכול להרשות לעצמו עזיבה נוספת של בכירים, אשר יציבו אותו בהקשר שלילי בתקשורת".
השניים התעמתו, כך לפי דיווח בתקשורת האמריקאית, בנושא בניית החומה בגבול עם מקסיקו, כאשר קלי אמר ב"פוקס ניוז" כי רעיון בניית החומה היה שלו, ובכך עורר את זעמו של הנשיא, שצייץ בהמשך: "החומה היא החומה, הרעיון הזה לא השתנה או התפתח מאז היום הראשון שחשבתי עליו". מקורב לבית הלבן הוסיף: "ככל שקלי מנסה לשכנע שהוא האדם האחראי בחדר, כך טראמפ מתעצבן יותר". על פי הדיווח שפורסם בינואר האחרון, טראמפ אמר לאחרונה למקורביו בהקשר זה כי "יש לי כאן מישהו שחושב שהוא מנהל את המופע". בבית הלבן, לעומת זאת, מסרו בתגובה כי "הדיווח לפיו טראמפ לא מרוצה מקלי הוא שקרי לגמרי".