בית משפט פדרלי בארצות הברית חייב את איראן לשלם פיצויים בסך מליארדי דולרים לבני משפחות לש יוצר מאלף קורבנות פיגועי ה-11 בספטמבר, כך על פי מסמך שהושג על ידי רשת ABC. ההחלטה של השופט ג'ורג' דניאלס קובעת כי הרפובליקה האסלאמית, משמרות המהפכה והבנק המרכזי של איראן אשמים במותם של 1008 בני אדם שבני משפחותיהם הגישו את התביעה. 

התיק נפתח כבר ב-2004, ולפני שנתיים אושר להמשיך בו, לאחר שהקונגרס אישר את חוק "צדק למממני טרור" וקבע כי ניתן לתבוע גם מדינות ריבוניות. לטענת התובעים, איראן סיפקה סיוע, כולל אימונים, לחוטפי המטוסים, זאת למרות שוועדת החקירה לאירועי ה-11 בספטמבר לא מצאה ראיות הקושרות ישירות את טהרן לפיגועים. השופט דניאלס פסק פיצויים של 12.5 מיליון דולר לכל בן אן בת זוג של הקורבנות, 8.5 מיליון להורה ולכל ילד ו-4.25 מיליון לאחים. 
עורך הדין רוברט האפלה, שייצג את התובעים, אמר לאחר הפסיקה כי "דצמבר 2011 בית המשפט הפדרלי של ניו ירוק ערך שימוע וקבע כי הראיות שהוצגו לסיוע האיראני לטרוריסטים היהגורם לפיגועים ולמזק שנגרם מהם". 

הפסיקה היא סמלית ברובה, מאחר ואיראן מעולם לא הגיבה לתביעה והסיכוי שתשלם את הכסף נמוך מאוד. עם זאת, התובעים יוכלו לקבל מעט מן הכסף מנכסים איראנים שנתפסו על ידי הממשל האמריקאי, כפי שנעשה בעבר לשמפחות של קורבנות פיגועים של חיזבאללה או אירועי אלימות המיוחסים לאיראן. 
הפסיקה היא גם חלק מתביעה יותר גדולה נגד ערב הסעודית על חלקה בפיגועי ה-11 בספטמבר. על כך אמר עו"ד האפלה, כי הפסיקה בנוגע לאיראן לא צריכה להאפיל על הר הראיות נגד ריאד".