סוכנות החקירות הפדרלית, ה-FBI, צותתה למייקל כהן, עורך דינו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ זמן רב, ואף קלטה לפחות שיחה אחת שהוא קיים עם הבית הלבן, כך פורסם אמש (חמישי) ברשת NBC האמריקאית. על פי הדיווח, הציטוט למספריו של כהן נמשכו לפחות מספר שבועות והחלו לפני הפשיטה שנערכה על משרדיו של עורך הדין. בנוסף לשיחותיו, הסוכנות פרצה גם לחשבונות המייל של כהן. 



מוקדם יותר היום, טראמפ הודה כי שילם דמי שתיקה לכוכבת הפורנו סטורמי דניאלס דרך עו"ד כהן, במטרה למנוע ממנה לספר לציבור על היחסים ביניהם, וזאת למרות שבעבר הכחיש זאת. טראמפ נאלץ להודות בכך, לאחר שעורך דינו, ראש עיריית ניו יורק לשעבר רודי ג'וליאני חשף כי טראמפ שיפה את עורך דינו על הסכום ששולם לדניאלס. רק לאחר דבריו של ג'וליאני, שינה טראמפ את סיפורו.



טראמפ התייחס לפרשה בטוויטר: "עו"ד כהן קיבל שכר חודשי, לא מהקמפיין וללא קשר אליו. בכסף הזה הוא השתמש לחוזה פרטי בי שני צדים, הידוע כהסכם חשאיות. ההסכמים האלה מאוד שכיחים בין מפורסמים ואנשים עשירים. במקרה הזה, ההסכם קיים וייכנס לתוקף בבוררות נגד סטפני קליפורד (שמה האמיתי של סטורמי דניאלס). ההסכם נחתם על מנת לבלום את ההאשמות השגויות והסחטניות שלה על רומן, למרות שחתמה על מכתב בו היא מודה שלא היה רומן. בטרם קליפורד ועורך דינה הפרו את ההסכם, זה היה הסכם פרטי. כסף מקמפיין הבחירות, או תרומת בחירות, לא שיחק תפקיד בעסקה הזאת".