בעקבות תקיפת צה"ל בסוריה: סגן מפקד משמרות המהפכה האיראנית חוסיין סלאמי, אמר היום (חמישי) כי "אויבי איראן לא רוצים עימות צבאי עם איראן, אלא מעוניינים בבידוד כלכלי שלה. הדיפלומטיה לא יכולה לעזור לאיראן, ההתנגדות היא הדרך היחידה להתמודד עם אויבים". הוא הוסיף כי "אירופה לא מסוגלת להתעמת עם ארה"ב בנושא הסכם הגרעין". 



במהלך הלילה, שוגרו רקטות לעבר רמת הגולן בהוראת כוח קודס של משמרות המהפכה האיראניות, וישראל תקפה בתגובה. על הלילה המתוח סיפר הבוקר ב-103FM דובר צה"ל, תת אלוף רונן מנליס: "לא ישנתי הלילה. בשבועות האחרונים אנחנו מנהלים מבצע רחב היקף לשיבוש הכוונה האיראנית להגיב על תקיפת בסיס T4 והריגת הפעילים האיראנים, אשר מייחסים אותה לישראל. השבועות הללו התאפיינו בהרבה מאוד פעולות גלויות, חשאיות ותקשורתיות שנועדו למטרה אחת - להרתיע ולצמצם את התגובה האיראנית משטח סוריה לישראל".
ירי הרקטות מסוריה לעבר ישראל


"הלילה ראינו פעולה איראנית שונה מזו שהם תכננו בהתחלה", סיפר: "נכון לומר שהם תכננו לבצע פגיעה במרחב רמת הגולן ובשורה התחתונה הם לא הצליחו לפגוע ולגרום לנזק. בחודש האחרון הכנו את מבצע התגובה במאמץ מודיעיני רחב מאוד ובמאמץ מבצעי של חיל האוויר. ברגע שהכוחות החלו לבצע פעולה ישירה ניתן האות לצאת למבצע. זהו אחד המבצעים האוויריים הנרחבים שבוצעו מול האיראנים, הותקפו עשרות יעדים, בעיקר אתרי מודיעין, מפקדות לוגיסטיות, מפקדים צבאיים , אתרי החבאת נשק, כולל בנמל התעופה האזרחי של דמשק. במהלך הלילה בוצע ירי על ידי המערכות הסוריות שהוביל אותנו לתקוף בחזרה בחמש סוללות סוריות, זאת למרות שהזהרנו אותם שלא יתערבו ולא ייקחו חלק באירוע".