אדם אחד נהרג ושלושה נפצעו באירוע דקירה שאירע הערב (שבת) בפריז. במהלך האירוע, פתחה המשטרה הצרפתית באש לעבר הדוקר והרגה אותו. בשלב זה הרקע האירוע לא ידוע, אך היחידה הצרפתית לחקירת אירועי טרור משתתפת בחקירת האירוע. עדי ראייה סיפרו לתחנת הרדיו 'אירופה 1' כי הדוקר צעק "אללה הוא אכבר" במהלך האירוע. ארגון הטרור דאעש הוציא הודעה בה לקח אחריות על האירוע. הרשויות בצרפת סבורות כי מדובר באירוע טרור והתובע הכללי הודיע כי המקרה נחקר כפיגוע..



שר הפנים הצרפתי ג'ראר קולומב הביע את תמיכתו בכוחות הביטחון המקומיים וכתב בחשבון הטוויטר שלו כי הוא "מצדיע לאומץ, לקור הרוח ולמהירות התגובה של השוטרים שניטרלו את התוקף, מחשבותיי נתונות לקורבנות האירוע".



רק לפני כחודשיים נהרגו שלושה בני אדם במהלך פיגוע שאירע בעיר טרב בצרפת, גם באירוע הזה המפגע חוסל. במהלך האירוע, חמוש שהשתייך לארגון דאעש נכנס לסופרמרקט לקח בני ערובה בסופרמרקט, הרג שלושה בני אדם והביא לפציעתם של 12 אחרים, בעוד שבני הערובה בהם החזיק שוחררו על ידיו בתחילת האירוע. לאחר שעות שבהן התבצר עם שוטר במקום, פרצו כוחות הביטחון המקומיים למתחם המזון וחיסלו את התוקף.