מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה טען היום (שני) כי "55 טילים שוגרו מסוריה לשטח ישראל בלילה שבין רביעי לחמישי". הוא הוסיף: "התקיפה הגיעה בתגובה להתנהגות האגרסיבית של ישראל בנושא סוריה". לדבריו, מתקפת הטילים על שטחי ישראל מסמנים התחלה של 'שלב חדש לגמרי'. "ליל הטילים מבהיר שלא נשאיר את סוריה לבד", הסביר.
 
הוא אמר כי "המסר של מתקפת הטילים על ישראל הוא שאי אפשר לאיים ולפגוע בלבנון בלי לשאת בתוצאות". מזכ"ל הארגון הסביר כי "הועבר מסר לישראלים שאם ההפצצה הישראלית בסוריה תחרוג מהקווים האדומים - התגובה תהיה בלב פלסטין הכבושה". נסראללה התייחס לתגובות של מדינות המפרץ לאירועים ואמר כי "שר החוץ של בחריין הוא בוגד". מזכ"ל הארגון סיכם: "אחרי הניסיונות הרבים, איבדנו את האמון בהבטחות האמריקאיות". 
 
כזכור, ביום רביעי האחרון, זמן קצר אחרי חצות, נשמעו אזעקות אתמול באזור ישובי קו העימות. מאוחר יותר, דובר צה"ל אישר כי כעשרים שיגורים בוצעו לעבר קו המוצבים הקדמי ברמת הגולן. עוד נמסר כי השיגורים בוצעו על ידי כוח קודס האיראני, אין נפגעים באירועים ומערכות ההגנה האוויריות ביצעו מספר יירוטים. "אנחנו רואים בחומרה את התקיפה. ערוכים למספר תרחישים. מבקשים מהתושבים להשמע להנחיות", נמסר מצה"ל. הירי בוצע גם לעבר מוצבים, בהם מוצב החרמון. אין נזק משמעותי כתוצאה מהירי. 
 
משרד ההגנה הרוסי מסר למחרת כי במהלך התקיפה, ישראל עשתה שימוש ב-28 מטוסים מסוגי F15 ו-F16. על פי הדיווח בסוכנות הידיעות הרשמית של רוסיה, ישראל ירתה 60 טילים והמערכות הסוריות יירטו למעלה ממחצית מהם. בתוך כך, בתקשורת הערבית מצטטים את מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם, שטוען כי לפחות 23 נהרגו במהלך התקיפות.