מגיש רשת פוקס שון האניטי הוא אחד האנשים היחידים המקבלים גישה טלפונית ישירה לנשיא דונלד טראמפ והשניים משוחחים בכל ערב. כך עולה מכתבת פרופיל על מגיש הטלוויזיה השמרן, שמתואר כאדם המשפיע ביותר על הנשיא מחוץ לבית הלבן. האניטי, שתוכניתו משודרת בימים שני עד חמישי בשעה 21:00, נחשב לאחד התומכים המובהקים של הנשיא בתקשורת האמריקאית, כאשר לא פעם השניים מביעים עמדות זהות.



לפי הכתבה ב"ניו יורק מגזין", בשעה 22:00, מיד אחרי שהתוכנית מסתיימת, מתקשר האניטי לטראמפ ולעתים השניים משוחחים מספר פעמים ביממה.



מקורבים סיפרו למגזין כי השיחות עוסקות ברכילויות תקשורתיות ומתן ציונים לתוכניות טלוויזיה שונות. השניים גם מדברים על ספורט ואפילו על קניה ווסט. מהכתבה עולה כי השיחות משמשות "תרפיה" עבור הנשיא, ש"לא חי עם רעייתו". אי אפשר לתפקד בלי זה", הסביר הגורם, שציין כי האניטי "באמת מחבב את הנשיא", אף שהוא "יודע כמה הוא משוגע".



גורם בבית הלבן הסביר: "התחושה הכללית היא שהאניטי הוא המנהיג של המטבחון החיצוני, ממלא את הריק שנותר לאחר עזיבתו של היועץ סטיב באנון, שנחשב לאידיאולוג הראשי של מדיניות הנשיא. "האניטי מבין את הסוגיות הבסיסיות של לאומנות כלכלית ושל מדיניות החוץ של 'אמריקה תחילה' ברמה העמוקה, יותר מהליצנים הדפוקים של ה'ניו יורק מגזין'".