מגיש רשת NBC האמריקאית קרייג מלווין עימת היום (שני) את הנשיא לשעבר ביל קלינטון, במהלך ראיון שקיים איתו, עם הסקנדל סביב הרומן שניהל עם המתמחה בבית הלבן דאז מוניקה לוינסקי, במהלך נשיאותו באמצע שנות ה-90. מלווין, שדיבר עם קלינטון על הנושא בתוכנית הוותיקה  “Today”, בהקשר של תנועת #METOO, שאל את הנשיא לשעבר האם הוא אי פעם התנצל בפני לוינסקי על הפרשה. 

"התנצלתי בפני כל העולם", השיב קלינטון. "אבל לא התנצלת כלפיה?" התעקש מלווין. קלינטון השיב כי אינו חושב שהוא חייב ללוינסקי התנצלות ושהוא "מעולם לא דיבר איתה". 

"התנצלתי בפני כל העולם". קלינטון ולוינסקי. צילום: רויטרס
"התנצלתי בפני כל העולם". קלינטון ולוינסקי. צילום: רויטרס
"אבל אמרתי באופן פומבי, ביותר מהזדמנות אחת, שאני מצטער. זה מאוד שונה. ההתנצלות הייתה פומבית", הסביר קלינטון. הנשיא לשעבר אף המעיט בגודל הקשר שהיה לו עם הצעירה, ואמר כי גם בעולם של היום לא היה נוהג אחרת ולא היה מתפטר כי "אינני חושב שזה יהיה עניין". 

"הרבה עובדות הושמטו מטעמי נוחות כדי שהסיפור יעבוד", אמר קלינטון. "אני חושב שהרבה בגלל שהם היו מתוסכלים בגלל כל הטענות החמורות נגד הדייר הנוכחי של החדר הסגלגל", אמר כשהוא מתייחס לנשיא טראמפ, שהתמודד עם הרבה האשמות על התנהגות מינית לא ראויה. "ולבוחרים שלו לא נראה שזה ממש אכפת", הוסיף קלינטון. "אני חושב שעשיתי את הדבר הנכון, הגנתי על החוקה", הוסיף. 
בזמנו החל הליך הדחה נגד קלינטון בגלל שנתן שבועת שקר על יחסיו עם לוינסקי, אך הוא זוכה לבסוף על ידי הסנאט.