אדם החשוד בהריגת שישה בני אדם, בהם פסיכיאטר ידוע שייעץ למשטרה בחקירת רציחות סדרתיות, התאבד הלילה (שלישי) כאשר המשטרה עמדה לפשוט על בית המלון בו הסתתר בעיר פיניקס. משטרת מדינת אריזונה שבארצות הברית חיפשה אחר דווייט ג'ונס בן ה-56 מאז שנמצאה גופתו של הפסיכיאטר, סטיבן פיט, מחוץ למשרדו. ג'ונס ירה לעצמו בראש בחדר המלון שלו בעת ששוטרים עמדו לעצור אותו. 


DNA שנמצא על תרמילי כדורים שנורו בזירות הרצח וראיות אחרות הובילו את המשטרה לג'ונס, כך מסר מפקד המשטרה המקומית, פקד ריץ' סלאבין. "היה לנו זיהוי חיובי שקישר את ג'ונס לכל הזירות", אמר. החוקרים חושדים כי הוא ביקש לנקום על גירושין שעבר ב-2009. אשתו לשעבר, קוני ג'ונס, אמרה כי בעלה לשעבר היה אדם מופרע נפשית. "באופן אישי, חששתי לחיי במשך תשע השנים האחרונות. אני לא יכולה להביע את הרגשות שאני מרגישה עבור המשפחות החפות מפשע שנקלעו לאלימות הזאת", אמרה.  
 
הפסיכיאטר פיט נמצא מת מחוץ למשרדו ביום חמישי ועדים מסרו כי הם שמעו ויכוח רועש ואחריו מספר יריות. פיט ייעץ במספר חקירות ידועות, כולל של רוצח סדרתי שפעל בין 2005 -2006 ושהרג תשעה בני אדם. הוא גם ייעץ לתביעה בחקירת מותה של הילדה בת ה-6 ג'ונבנה רמזי, שנרצחה במרתף הוריה בקולורדו ב-1995. איש מעולם לא הואשם ברצח.   

קלסתרון הרוצח הסדרתי שפעל באריזונה. צילום: רויטרס
קלסתרון הרוצח הסדרתי שפעל באריזונה. צילום: רויטרס