דיונים מתקיימים בנושא קיום פגישה אפשרית בין נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ונשיא רוסיה ולדימיר פוטין, כך דווח הבוקר (שישי) בסוכנות הידיעות הרוסית RIA. המקור הדיפלומטי, שעליו הסתמכו בסוכנות, הסביר: "אנחנו חושבים על עצם קיום פסגה נשיאותית כזו, והנושא עלה בשיחות עם גורמים אמריקאים, אבל עדיין אין הסכמים מסוימים אודות קיומה".

בתוך כך, בסדרת ציוצים שפרסם הלילה, תקף טראמפ את ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו ואת נשיא צרפת עמנואל מקרון. הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו: "שמישהו יספר לטראמפ ומקרון שצרפת וקנדה מטילות מכסים כבדים על ארצות הברית, ויוצרות חסמים במסחר". עוד כתב כי "עודף הסחר של האיחוד האירופי עם ארצות הברית הוא 151 מיליארד דולרים וקנדה מרחיקה את החקלאים שלנו ואחרים", הוסיף טראמפ ואמר כי הוא מצפה לפגוש את שני המנהיגים בפסגת ה-G7 שנפתחת היום בקוויבק שבקנדה.

בציוץ נוסף שפרסם מספר דקות לאחר מכן כתב: "טרודו מאוד ממורמר. הוא מדגיש את היחסים בין ארצות הברית לקנדה במשך שנים רבות, לצד עניינים נוספים, אבל לא מדגיש את זה שהם מטילים מס של 300% על מוצרי החלב - זה הורג לנו את הכלכלה".
נשיא צרפת עמנואל מקרון כתב אתמול סדרת ציוצים בחשבון הטוויטר שלו, שעסקו בנשיא טראמפ: "תסתכלו על ההיסטוריה - בידוד זה דבר רע עבור האמריקאים. אני חושב שהנשיא טראמפ יודע את זה" ו"בעלות הברית שלנו לא יכולות לנהל מלחמת סחר אחת כלפי השנייה. החיילים שלנו נלחמים אחד לצד השני כדי להגן על הערכים שלנו".