מפגש הפסגה ההיסטורי בין נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לבין מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און צפוי להתקיים בלילה שבין שני לשלישי בסינגפור. לרגל האירוע, שכמעט ולא התרחש, סיפר עורך חדשות החוץ של "חדשות עשר" נדב אייל בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM על ההכנות האחרונות לקראת הפגישה המיוחלת: "סינגפור מדהימה, כשמסתכלים על קו הרקיע במדינה רואים את קו הרקיע של העתיד. אין לדעת מה יקרה בפסגה הזו.

"הייתי רוצה שמנהיג עולמי ברמתו של טראמפ יאמר לפני הנסיעה לפסגה הזו שהוא התכונן היטב אליה ולא יאמר שהוא יבין לאן הולכים הדברים אחרי דקה וחצי של מפגש. אם תתפרסם הצהרה שהשניים מתחילים תהליך שיכלול את התפרקותה של קוריאה הצפונית מנשק גרעיני - זו תהיה הצלחה מסחררת".

איל המשיך: "לטראמפ חשוב לנצח ולא להיחשב פראייר. מי שהחליט מהשניים להושיט עלה של זית לשלום היה דונלד טראמפ, הוא עושה דבר שאף אחד מקודמיו לא היה מוכן לעשות, זה יאמר לזכותו או לחובתו". כשנשאל איך הפסגה בין שני המנהיגים תשפיע על טהרן, השיב אייל: "טהרן מסתכלת על הסיטואציה ובוחנת אותה היטב.

האופציה הכי טובה לאיראנים בינתיים היא לרוץ בסתר ולהגיע במהרה לפצצה גרעינית. לקים יש פצצה ותראו איך העולם מתייחס אליו כעת. תארו לכם איפה האיראנים היו היום אילו הייתה להם פצצה". כזכור, ארצות הברית וקוריאה הצפונית הן אויבות מאז מלחמת קוריאה שהסתיימה ב-1953, ומנהיגי המדינות מעולם לא נפגשו ואף לא שוחחו בטלפון.