נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, שב היום (רביעי) לארצות הברית, לאחר הפסגה בסינגפור עם שליט קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און. עם נחיתתו הכריז הנשיא בטוויטר כי "אין יותר איום גרעיני מקוריאה הצפונית". לדבריו, "כולם יכולים להרגיש יותר בטוחים מאשר ביום בו נכנסתי לבית הלבן".

על שיחתו עם שליט קוריאה הצפונית, אמר טראמפ כי "הפגישה עם קים ג'ונג און היתה מאוד מעניינת וחיובית. לקוריאה צפונית יש הרבה פוטנציאל לעתיד". טראמפ גם עקץ את הנשיא לשעבר אובמה: "לפני שנכנסתי לתפקיד, אנשים הניחו שאנחנו הולכים למלחמה עם קוריאה הצפונית. הנשיא אובמה אמר שהיא הבעיה הכי גדולה ומסוכנת שלנו. לא עוד - אתם יכולים לישון בשקט".
בתוך כך, רוסיה התייחסה לראשונה לפסגה בסינגפור. הקרמלין אמר היום כי הפגישה בין טראמפ לקים היא הוכחה שהנשיא ולדימיר פוטין צדק כשאמר שדיאלוג בין שתי המדינות הוא הדרך היחידה להוריד את המתיחותבין וושינגטון לפיונגיאנג. 
 
דובר הקרמלין, דימטירי פסקוב, אמר כי הפסגה סייעה להפחית את המתיחות בחצי האי הקוריאני. עם זאת הוא אמר עוד, כי זאת תהיה טעות לצפות שכל הנושאים סביב תוכנית הטילים והתכונית הגרעינית הצפון קוריאניים ייפתרון בשעה אחת.
 
"אנחנו עדיין צריכים לנתח את תוצאות הפסגה", אמר פסקוב, "אבל אפשר לברך על עצם קיומה. פגישות כאלה עוזרות להפחית את המתח ומרחיקות אותנו מהנקודה הקריטית שבה היינו לפני מספר חודשים". 
 
רוסיה וסין דחפו זמן רב לתוכנית אי הסלמה שבה קוריאה הצפונית תשעה את תוכנית הגרעין שלה בתמורה להפסקת משחקי המלחמה של ארה"ב וקוריאה הדרומית. לדברי פסקוב, פוטין צדק כל הזמן: "בתנאים מסובכים כאלה, זאת היתה טעות לקוות שהבעיות ייפתרו אחרי שעה אחת של שיחה".