גאווה מקומית: משרד הפרסום "ליאו ברנט" מרמת גן זכה הערב בפרס האריה בפסטיבל קאן בקטגוריית שילוט חוצות. הפרס ניתן למשרד בזכות מהלך People Not Symbols לעמותת נגישות ישראל. 
במהלך הקמפיין הוחלפו תמרורים של חניית נכים בתמרורים עם תמונות של נכים אמיתיים במטרה להעלות את המודעות לשמירה על מקומות החנייה עבור אלה שבאמת זקוקים להם.
הבעלים של המשרד, אדם פולצ'ק, אומר בשיחה עם "מעריב" כי "זה הישג נדיר לליאו ברנט ששנה אחרי שנה מביא אריה בקטגוריה הזו. בשנה שעברה זכינו עם השלט החכם. מבחינתי מעיד על הסיסטם שיש במשרד שלנו לרעיונות גדולים - מרמת הרעיון ועד רמת הביצוע". 

לדבריו, בנינו צוות הנהלה שלא נופל מאף משרד. עמי בקריאטיב. עידית צוקרמן בניהול לקוח, שי ניסנבאום סמנכ"ל אסטרטגיה. בשנה שעברה היינו האריה היחיד מישראל. השנה, כבר ביום השני לפסטיבל השגנו אריה ואנחנו מחזיקים אצבעות להמשך יש לנו עוד 5 מועמדויות לעבודה הזאת. שניים במדיה, שניים בפי אר ועוד אחת בעשייה חברתית. זו עבודה שאנחנו מאוד גאים בה".