המשחק אמש במסגרת הגביע העולמי בין גרמניה לשבדיה היה אחד מרגעי השיא בטורניר עד כה. הקלישאה כי כדורגל משחקים תשעים דקות ובסוף גרמניה מנצחת ממש נתפרה למשחק זה, עם הדרמה הבלתי נשכחת בדקה ה-94 אשר הביאה לניצחון של גרמניה בשער נהדר. אלא שאת האכזבה העצומה בקרב אוהדי נבחרת שבדיה מלווה היום גם פן בלתי נעים נוסף המסוקר בהרחבה בעיתונות השבדית.



קשר הנבחרת בן ה29, ג'ימי דורמז, נאלץ להתמודד החל מליל אמש עם גילוי שנאה והכפשה ברשתות החברתיות ואף קיבל איומי מוות,כך מדווח בשבדיה.  האוהדים רואים בו את האשם המרכזי בכך שלא בלם את הבעיטה המוצלחת של טוני קרוס, השחקן הגרמני שהביא לניצחון בשניות האחרונות של המשחק וייתכן שגם להדחה מוקדמת של הנבחרת.



דורמז נראה כמובן שבור במגרש בסוצ'י שברוסיה ,שם התקיים המשחק. יש לציין כי הקשר, יליד שבדיה הינו בן להורים מהגרים מטורקיה. מצד שני, אוהדים שבדים רבים התראיינו לעיתונות המקומית וטענו כי נגרם עוול לדורמז."שום צל לא צריך ליפול עליו. לא צריך להגיד עליו שום דבר רע ואי אפשר להפיל את תחושת האכזבה רק על אדם אחד", הדגישו. "דורמז רץ לאורך כל המשחק ונתן את כל כוחותיו. מדובר פשוט במזל רע", הם הוסיפו.



דורמז עצמו אמר כי לאורך השנים הוא התרגל לקבל הערות וגילויי גזענות ושנאה ברשתות החברתיות ולכן הוא מתורגל. הוא הדגיש שהוא מאוד גאה לייצג את ארצו שבדיה ודבר לא ימנע ממנו לנסות ולהצטיין למענה .בחשבון האינסטגרם של הקשר גם התקבלו חיזוקים מאוהדים שבדים שאף כתבו לו כי הוא אדם מדהים, וביקשו שלא ייתן למשחק לקלקל לו את מצב הרוח.