לאחר הזכייה ההיסטורית באירוויזיון בליסבון, ולאחר שתיית גזוז בשדרות רוטשילד בתל אביב עם הנסיך הבריטי וויליאם, תגיע זוכת האירוויזיון נטע ברזילי , לשטוקהולם בירת שבדיה, ותככב בשני אירועים חשובים. ב-31 ביולי תופיע ברזילי בפסטיבל המוזיקה הנחשב ביותר בשטוקהולם עם זוכים רבים מהאירוויזיון במדינה הסקנדינבית, לרבות הזמרת חורין, זוכת אירוויזיון 2012. 

ביום למחרת,הראשון באוגוסט, היא תככב במצעד הגאווה של הבירה השבדית. קהל רב מרחבי העולם צפוי לנהור ולשמוע את הזמרת הישראלית. עם לופר או לא, זה כבר טרם נקבע. במצעד הגאווה בשבדיה מדי שנה מגיעה נציגות ישראלית גדולה, וכן נציגות של הקהילה היהודית. שגריר ישראל בשבדיה אף נוהג להצטרף ולרקוד עם השוטרים המקומיים המלווים את הקבוצה הישראלית הנושאת את דגלי מדינת ישראל. 

כזכור, ביום רביעי פגש הדוכס מקיימברידג' את ברזילי במרכז תל אביב. השניים התהלכו בשדרה התל אביבית, שהייתה מוקפת במאות אנשים שצילמו והתרגשו מהאירוע. בהמשך הם עצרו בדוכן בשדרה, שתו ואכלו, וניהלו שיחה קולחת, עם חיוכים וצחקוקים שנשמעו למרחק. לסיום, הנסיך אף עצר ולחץ את ידיהם של המעריצים שצפו בהם, ועמדו מאחורי הגדר שאבטחה את הפגישה. הפגישה בין השניים לא הותירה אפילו את בית המלוכה אדיש, ובציוץ בעמוד הטוויטר הרשמי של הארמון נכתב: "כפרה עליכם".