יורש העצר הירדני חוסיין בן עבדאללה חגג את יום הולדתו ה-24, כשביצע תרגול של ירי חי במהלך תמרון צבאי בפיקוד מרכז בממלכה. מהסרטון שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, שבו צבר עד כה כמיליון וחצי עוקבים, נראה כי אביו המלך עבדאללה לקח אף הוא חלק בהתרחשויות. במסגרת החגיגות צפה יורש העצר גם בתמרון של טנקים במפקדה על שם סבו המלך המנוח חוסיין.

המלכה ראניה העלתה סרטון המתעד את האימונים הצבאיים של בנה בשיתוף אביו, ובו היא מאחלת מזל טוב לבנה. לצד הסרטון חסר התקדים, שפרסמה גם היא בחשבון האינסטגרם שלה, ומהווה גם מסר שהנסיך הוא איש צבא כמו אביו, כתבה: "מזל טוב לרגל יום הולדתך ותמשיך להיות מקור גאווה להוד מלכותו ולי. אני רואה בך הרבה תכונות שיש באדוננו, אחת מהן היא האהבה לצבא שרואים אותה במטווח באש חיה לצד המלך, בסיום סדרה של אימונים בתקופה האחרונה".

הנסיך חוסיין הוא הבן הבכור ויורש העצר של עבדאללה השני, מלך ירדן. חוסיין הוא צאצא ישיר מהדור החמישי לעבדאללה הראשון, מלכה המייסד של ירדן, וכחלק מהשושלת ההאשמית הוא צאצא מהדור ה-44 של הנביא מוחמד. אם יומלך, הוא צפוי להיקרא בשם המלכותי המלך חוסיין השני.
בשנת 2012 הוא סיים את לימודיו בבית ספר תיכון פרטי בעיר מידבא. במאי 2016 סיים את לימודיו באוניברסיטת ג'ורג'טאון בבית הספר של משרד החוץ האמריקני. באוגוסט 2017 סיים את האקדמיה הצבאית בבריטניה.