מקורות בחיזבאללה אמרו לעיתון הלבנוני "א-ליואא", כי כאשר מזכ"ל הארגון חסן נסראללה מדבר על חששות רציניים על המצב באזור זה סימן לכך שישנה מלחמה בפתח. לפי דיווח שפורסם היום (שני) בעיתון הלבנוני, מקורות בכירים בארגון הדגישו, כי "המצב הינו פתוח אך המלחמה קרובה מתמיד והיא עלולה להיות לא רק מלבנון, אלא גם מסוריה, בתימן ועל הגבול הסורי-עיראקי".

המקורות הוסיפו, כי חיזבאללה העביר לאחרונה מסרים לירושלים דרך צרפת, בהם הארגון הזהיר את ישראל מהתדרדרות במצב בלבנון, "שיעלה מחיר יקר ואף יפתח את חזית הגולן עליה".
עוד נאמר, כי חיזבאללה, יחד עם המשטר הסורי נחושים לסיים את הנוכחות של הקבוצות החמושות בדרום סוריה לפני המלחמה הבאה. על פי הפרסום, במסגרת זו, חיזבאללה הולך להשתקע מבחינה לוגיסטית וצבאית גם בתימן ולעזור לחות'ים הנלחמים במדינה, זאת לאחר שבנאומו האחרון הציע נסראללה: "אני מקווה להיות לוחם בשורות ההתנגדות בתימן".

נסראללה. צילום: רויטרס


צילום: רויטרס
המקור הבכיר אמר עוד כי במסגרת הפסגה הצפויה בין טראמפ לפוטין, לא תשנה את המציאות, "במיוחד לאחר שהנשיא האמריקאי אמר שהוא מתכוון להביא את איראן מחדש לשולחן המו"מ בצורה רצינית ואף יאלץ אותה להסכים לעסקה בתנאים חדשים".