רגע לפני שסגרו: פשיטת הרגל של חברת טויס אר אס, שכללה את סגירתן של יותר מ- 700 חנויות ברחבי העולם, העציבה ילדים רבים, שראו במקום מגרש משחקים מעורר פליאה. אך בעוד הסניפים הפועלים האחרונים של הרשת נסגרו אחת אחרי השנייה בשבוע שעבר, זאת לאחר שהודיעה החברה בתחילת השנה על פשיטת רגל סופית, בחנות של הרשת בצפון קרוליינה קיבלו פנייה מפתיעה. 


על מנת לנסות להוציא משהו טוב מסגירת החנויות, החליט תורם עשיר ואנונימי לקנות את כל הצעצועים שנשארו בחנות, בעלות של מיליון דולר, זאת על מנת שיוכל לתרום אותם לילדים מקומיים. 

וכך, בעוד בחנויות אחרות ברשת היו עסוקים באותו היום בסגירת המקום, העובדים בחנות בצפון קרוליינה העבירו את כל היום באריזת הצעצועים והכנתם עבור המשלוח. לקוחות שרצו להיכנס לחנות ביומה האחרון ולבצע רכישות, נתקלו בדלתות סגורות, אך היו מאושרים ונרגשים כששמעו את הסיבה לכך. צפו בתגובותיהם של העוברים ושבים כשהם שומעים על המעשה הנדיב של התורם המסתורי. 
 


כזכור, עוד בספטמבר האחרון הודיעה החברה על פשיטת רגל, זאת לאחר שנכנסה לחוב של למעלה מחמישה מיליארד דולר, ממנו לא הצליחה לצאת. הרשת הודיעה לעובדיה בתחילת השנה כי בשל המצב הכלכלי הקשה, סניפי החברה צפויים להיסגר, דבר שהוביל לכך שלמעלה מ-65 אלף עובדים איבדו את מקום עבודתם.  

מצבה הכלכלי של חברת טויס אר אס הגיע לשפל כה נמוך, שכפי שציינה השדרנית בכתבה, גם אם יימכרו צעצועים בשווי מיליון דולר בכל אחד מסניפי הרשת, הדבר יסגור רק כ-15% מחובות החברה.