ירח הדבש הסתיים באסון: זוג צעירים מרעננה טסו להונדורס, חודש לאחר חתונתם, אך נפגעו בתאונת אומגה קשה באי רואטן, שנחשב לאחד המקומות היפים והעשירים באטרקציות במדינה. התאונה הובילה למותו של הגבר (29), בעוד הצעירה (28) נפצעה באורח קשה. הלילה (ראשון), הועברה לבית חולים בפלורידה שבארצות הברית, שם אמה נמצאת לצידה. התאונה התרחשה ככל הנראה כתוצאה מרשלנות של מפעילי האומגה, לאחר שהגבר התנגש באשתו שיצאה זמן קצר מדי לפניו. 



כעת, נמשכים מאמצי הטיפול בצעירה, שכאמור נפצעה באורח קשה והועברה בטיסת חירום לבית חולים בעיר פורט לודרדייל בפלורדה שבארצות הברית, זאת לאחר שעברה ניתוח בבית חולים מקומי בהונדורס. מטרת הניתוח שעברה היה ייצוב מצבה לצורך העברתה לארה"ב, שם קיימים אמצעים מתאימים יותר לטיפול בפציעות שלה. כעת פועלים בחברת הביטוח ובשגרירות לטובת העברת גופתו של הצעיר חזרה לארץ.



מנכ"ל חברת הביטוח פאספורטקארד, יואל אמיר: "לאחר כשש שעות של ניתוח בהונדורס, ועוד מספר שעות בחדר התאוששות, ליווה צוות טיפול נמרץ את הפצועה בהטסה רפואית לבית חולים בפלורידה שבארצות הברית. הפצועה הגיעה לבית החולים לפנות בוקר, אושפזה שם ומקבלת טיפול רפואי. אנחנו נמצאים בקשר שוטף עם משפחתה של הפצועה, שחלקם עושים את דרכם ברגעים אלה על מנת לחבור אליה בארצות הברית, וכמובן עם הצוותים הרפואיים בבית החולים. בהזדמנות זו, בשם חברת פאספורטקארד, אני רוצה להשתתף בצערה של משפחת ההרוג ולאחל החלמה מהירה לפצועה".