סטורמי דניאלס, שחקנית הפורנו שעלתה לכותרות בעקבות טענות על רומן שניהלה לכאורה עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, נעצרה בקולומבוס, אוהיו, כך לפי עורך דינה. מייקל אבנטי, שמייצג את דניאלס, צייץ היום (חמישי) בטוויטר על דבר המעצר, וטען כי הוא נובע ממניעים פוליטיים, ו"מסריח מייאוש". לדברי אבנטי, דניאלס נעצרה כיוון "שנתנה ללקוח לגעת בה בזמן שהיא הייתה על הבמה באופן לא מיני". עורך הדין הוסיף בפוסט נוסף שפרסם, כי הוא מצפה שהשחקנית תשוחרר בקרוב בערבות. "אנחנו נלחם בחריפות בכל האישומים, "אמר אבנטי.

בחודש מרצ האחרון תוכנית האקטואליה האמריקאית הפופולרית "שישים דקות" הקדישה כמחצית השעה לריאיון עם כוכבנית פורנו, שהפכה בשנה האחרונה לכוכבת בציבוריות האמריקאית. שמה הוא סטפני קליפורד, אך היא מוכרת בשמה המקצועי - סטורמי דניאלס. היא נכנסה לתודעה בשל מערכת יחסים מינית שקיימה לטענתה עם נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, בשנת 2006 - אחרי שטראמפ כבר היה נשוי למלאניה, אשתו הנוכחית, ושלשניים כבר היה ילד משותף.

דונלד טראמפ. צילום: AFP
דונלד טראמפ. צילום: AFP
 
אלון פנקס, קונסול ישראל בניו יורק לשעבר, העריך אז בתוכניתה של ענת דוידוב ב-103FM, כי הראיון הוא אפילו לא מכה קלה בכנף של הדייר הנוכחי בבית הלבן. "יצרו סביב הסיפור הזה סבך ציפיות כזה, שהגברת דניאלס הייתה צריכה להפיל פצצה גרעינית באולפן כדי שכולם יגידו 'וואו'", אמר לדוידוב, "אבל הסיפור הגדול הוא לא זה, אלא שהיא התחייבה לתת ריאיון, וכאשר הדבר נודע לעורכי דינו של טראמפ הם הציעו לה 130 אלף דולר כדמי השתקה. לפני חודשיים היא טענה שדמי ההשתקה שולמו אך טראמפ עצמו לא חתם על ההסכם, ולכן היא לא מחויבת לו. היא הודיעה שהיא משיבה את הסכום הזה ותפתח את הפה".
 
לדברי פנקס, שהתייחס עוד לאותו ראיון, ההר הוליד עכבר. "היא בעצם לא אמרה כלום, מלבד זה שאיימו עליה כדי שלא תלך לראיון - אך גם כאן מדובר במילה נגד מילה", אמר, "השאלה פה היא לא אתיקה ולא מוסר, שתי התכונות האלה רחוקות מטראמפ. הסיפור הגדול הוא לא גברת דניאלס, אלא קרוב ל־19 נשים אחרות שטוענות להטרדה ולתקיפה מינית, שכולן מדברות - ומשום מה זה מושתק".