תושבת אורגון שנעדרה במשך שבוע התגלתה בתחתית של מצוק ליד חוף הים בקליפורניה. הצעירה סיפרה לאנשי ההצלה כי היא הצליחה לשרוד אחרי ששתתה מים מהרדיאטור של מכוניתה ההרוסה. 
אנג'לה הרננדז (23) הייתה בדרכה מפורטלנד לבקר את אחותה בלנקסטר שבאזור לוס אנג'לס, אולם היא לא הגיעה ליעדה. אחרי שמצלמת אבטחה תיעדה אותה בתחנת דלק באזור כרמל שבקליפורניה, נפתחו אחריה חיפושים נרחבים והמשפחה אף הציעה פרס בגובה 10,000 דולר לכל מי שיספק מידע שיסייע לאיתורה.
משרד השריף של מחוז מונטריי דיווח ביום שבת בערב כי בשעות הערב של יום שישי ראו זוג מטיילים מכונית ספורט בתחתית מצוק באזור ביג סר, וכשירדו במצוק איתרו השניים את הרננדז. הצעירה הייתה בהכרה והצליחה לנשום, אולם סבלה מפציעה בכתף וככל הנראה גם עברה זעזוע מוח. הבעל נותר עם הרננדז, ורעייתו שבה לאתר הקמפינג והזעיקה את כוחות ההצלה. 

לפי המשטרה, היא סיפרה שהיא ניסתה להימנע מפגיעה בבעל חיים שהיה על הכביש המהיר ונפלה מהמצוק, והוסיפה כי שתתה מים מהרדיאטור כדי לשרוד. "בדרך כלל הנפילה או האוקיינוס הורג את מי שמידרדר במצוק, אבל היה לה מזל שהיא הצליחה לשרוד את שניהם", אמר דובר משרד השריף ג'ון תורנברג. 
האחות איזבל הרננדז לא הסתירה את התרגשותה. "אחותי חיה, היא מדברת והיא עדיין מנסה להתגבר על הכל", כתבה בפייסבוק. "היא לוחמת והיא נלחמה הרבה זמן והיא תמשיך. זו לא תהיה התאוששות קלה. אני מקווה שלכולם תהיה סבלנות בשבילה". היא הודתה לאנשי ההצלה על החילוץ שלה. "היא אמרה שהיא פגשה המון אנשים יפים".