אישה נהרגה ו-13 בני אדם, בהם ילדה, נפצעו הלילה (שני) באירוע ירי מחוץ למסעדה בעיר טורונטו שבקנדה. עדי ראייה סיפרו ל"טורונטו סטאר" כי אדם לבוש שחורים פתח באש לעבר בית העסק וירה כ-20 יריות. המשטרה הקנדית אישרה כי התוקף נורה למוות. לפי גורמי רפואה, הילדה שנפצעה באירוע פונתה לבית החולים במצב אנוש.
לפי דיווח שלא אושר, החמוש ירה על שוטרים לפני שירה בעצמו. הפצועים פונו לבתי החולים וכוחות משטרה סגרו מספר רחובות הסמוכים לזירת האירוע. עדת ראייה בשם ג'ודי סטיינאוור אמרה לרשת CBS כי היא התארחה עם משפחתה במסעדה כאשר שמעה בין 10 ל-15 יריות. היא סיפרה כי הורו לה לרוץ לחלק האחורי של המסעדה, והוסיפה: "התחלנו לשמוע אנשים צורחים מקדימה".

עדת ראייה נוספת בשם ג'ודי אמרה ל"טורונטו סטאר" כי היא ראתה את הירי כאשר נסעה ברכבה. "שמענו רעש חזק ופשוט הסתכלתי וראיתי בחור במעיל שחור שפשוט עמד שם וכיוון ישירות עם אקדח לחלונות המסעדה. הזכוכיות החלו להתנפץ", אמרה. "הוא ירה יריות רבות, שמענו שמונה אם לא יותר". דאג פורד, ראש ממשלת מדינת אונטריו, בה נמצאת העיר טורונטו, כתב בטוויטר: "לבי יוצא אל הקורבנות של אירוע הירי המזעזע בטורונטו ואל יקיריהם".