הצרות של סטורמי דניאלס נמשכות: כשבועיים לאחר ששחקנית הפורנו - שניהלה בעבר רומן עם הנשיא דונלד טראמפ - נעצרה במועדון חשפנות, נודע שבעלה גלנדון קריין הגיש בקשה לגירושים ודורש לקבל משמורת בלעדית על בתם בת ה־7. רשת פוקס דיווחה לראשונה שקריין הגיש לבית משפט מחוזי בטקסס את הבקשה לגירושים ב־18 ביולי, שבוע לאחר שהם הפסיקו לגור יחד. הוא טען כי הסיבה היא "ניאוף".

נוסף על זה הוא דרש משמורת בלעדית על הבת המשותפת שלהם ומזונות מדניאלס, וכן פיצוי כספי וחלק מהרכוש של בני הזוג. הוא קיבל צו הרחקה של דניאלס ממנו ומהילדה עד הדיון ביום שישי. לפי פרסום בדיילי ביסט, קריין טען שדניאלס ניסתה להטיס את בתם לקרוליינה הצפונית, כדי שתצטרף אליה במסעה במועדוני חשפנות. "היא רכשה כרטיס לילדה שלי כדי להטיסה ב־20 ביולי", כתב. "זה היה מביא לכך שהילדה הייתה יושבת באוטובוס המסע ולצדה שחקנים ומפיקים בוגרים. זה היה מציב את הילדה שלי בסכנה גבוהה של פגיעה פיזית או נפשית". 
 
דניאלס (39), ששמה האמיתי הוא סטפני קליפורד, וקריין (41), שחקן פורנו ומתופף ששמו האמיתי הוא ברנדון מילר, ניהלו מערכת יחסים מאז שנת 2010. בתם המשותפת קיידן נולדה בשנת 2011. השניים התחתנו בנובמבר 2015, ואלה היו נישואיה השלישיים של דניאלס. דניאלס הגיבה בציוץ קצר ובו כתבה: "אני לא רוצה או צריכה פרטיות. אני רוצה אמת. והיא תצא לאור. איני מפחדת". עורך דינה מייקל אוונטי מסר כי בני הזוג החליטו לסיים את נישואיהם, אך ציין כי הדיוק בפרטי הבקשה לגירושים "מוטל בספק".
 

השמועות לגבי מצב הנישואים של בני הזוג גברו בשבוע האחרון: אתר הרכילויות TMZ חשף כי בטופס שמילאו השוטרים אחרי מעצרה של דניאלס במועדון חשפנות באוהיו לפני כשבועיים, היא טענה שהיא רווקה. קריין נמנע עד כה מלהתייחס בפומבי לפרשת הרומן שהתנהל לכאורה בין דניאלס לטראמפ לפני 12 שנה ולתשלום דמי השתיקה שקיבלה מעורך דינו לשעבר של הנשיא, מייקל כהן.