נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הגיב הערב (רביעי) להקלטה שפורסמה ברשת CNN, בה נשמעת שיחה בינו לעורך דינו לשעבר, מייקל כהן,  במהלכה נשמעים השניים מדברים על קניית הזכויות לסיפור של דוגמנית פלייבוי לשעבר קרן מקדוגל, שטענה כי ניהלה רומן עם הנשיא. כהן הקליט בסתר את השיחה, שהתקיימה לפני הבחירות לנשיאות ב-2016. סופו של דבר מקדוגל מכרה את הסיפור שלה למגזין "נשיונל אינקוויירר". 


בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב הנשיא: "איזה מין עורך דין יקליט לקוח? כל כך עלוב! האם מדובר בפעם הראשונה שזה קורה? מדוע הקלטת הסתיימה באופן פתאומי כל כך, כאשר אמרתי דברים חיוביים? אני שומע שיש לקוחות ועיתונאים רבים שהוקלטו - האם זה יכול להיות? חבל!".

בהקלטה עורך הדין נשמע כשהוא אומר לטראמפ: "עלינו להקים חברה על מנת לבצע את ההעברה של המידע לידידנו דיוויד", ככל הנראה בהתייחסות לדיוויד פקר, מנכ"ל החברה שמוציאה לאור את המגזין. טראמפ שואל אז את כהן: "איזה מימון?". עורך הדין עונה: "ניאלץ לשלם", וטראמפ נשמע אומר לו: "לשלם במזומן". כהן נשמע אז אומר: "לא, לא", וטראמפ מגיב: "בצ'ק?". ההקלטה עוברת אז בחטף לשיחה אחרת. רשת CNN דיווחה כי השיגה את הקלטת מעורך דינו של כהן, לני דייויס.  
 
עורך דינו הנוכחי של הנשיא, רודי ג'וליאני, אמר בתגובה כי התשלום מעולם לא התבצע וכי לא בוצעה כל עבירה. כזכור, בלשי ה-FBI פשטו בפברואר על ביתו ומשרדו של כהן, כחלק מחקירת התובע המיוחד רוברט מולר, ואספו מסמכים וחומרים הקשורים במספר תיקים בהם היה מעורב. 

בתוך כך, הכוכב של טראמפ בשדרת הכוכבים של הוליווד נותץ. על פי הלוס אנג'לס טיימס, המשטרה המקומית קיבלה שיחת טלפון מהאיש שעשה זאת, לכאורה, באמצעות מעדר. לטענתם, הוא הגיע לאזור עם תיק של גיטרה, בתוכו הוחבא המעדר. בזמן שנמלט מהמקום הגיעו לאזור שוטרים. בסופו של דבר הוא הסגיר את עצמו ונשאר במעצר. הוא צפוי להיות מואשם בפשע ונדליזם.

הכוכב המנותץ של טראמפ. צילום: GETTI IMAGES
הכוכב המנותץ של טראמפ. צילום: GETTI IMAGES